Πως τα αρώματα επηρεάζουν τη ψυχολογία των πελατών ενός εστιατορίου


Σύμφωνα με το infographic, τα αρώματα του εστιατορίου επηρεάζουν τη ψυχολογία των πελατών.

Αναλυτικότερα, τα αρώματα που δημιουργούν θετικά συναισθήματα στους πελάτες είναι:

λεβάντα: δημιουργεί την αίσθηση χαλάρωσης

χαμομήλι: ανακουφίζει από την κατάθλιψη

πούδρα: δημιουργεί την αίσθηση ασφάλειας και νοσταλγίας

κίτρο: δημιουργεί την αίσθηση φρεσκάδας και επαγρύπνησης

αγγούρι: δημιουργεί την αίσθηση ότι ο χώρος είναι μεγαλύτερος

μέντα: δημιουργεί την αίσθηση επαγρύπνησης

ψημένο ψωμί: δημιουργεί την αίσθηση σπιτικής ζεστασιάς και άνεσης

βανίλια: μειώνει το άγχος και το στρες

Αντίθετα, τα αρώματα που δημιουργούν αρνητικά συναισθήματα στους πελάτες είναι:

καπνός μπάρμπεκιου: δημιουργεί την αίσθηση ότι ο χώρος είναι μικρότερος

πηγή: www.industville.co.uk



Σχετικά Άρθρα