Σε δημοσίευμα του indy100.com, η ειδικός στην εφαρμοσμένη ψυχολογία των χρωμάτων, Karen Haller, μας εξηγεί τη σημασία των χρωμάτων στα λογότυπα.

Όπως εξηγεί η Haller, τα brands χρησιμοποιούν τα χρώματα, για να επικοινωνήσουν το μήνυμά τους γιατί «η γλώσσα του χρώματος μεταδίδεται πιο γρήγορα στον εγκέφαλο συγκριτικά με τις λέξεις ή τα σχήματα, καθώς τα χρώματα επηρεάζουν άμεσα τα συναισθήματα του ατόμου».

Στην περίπτωση των Starbucks, έχει επιλεχθεί το πράσινο χρώμα, καθώς αυτό το χρώμα αποπνέει φιλικά συναισθήματα προς το περιβάλλον και τη φύση. Δεν συνδέεται με το γρήγορο και το έτοιμο (όπως στην περίπτωση του λογοτύπου των Μc Donald’s, που ο συνδυασμός του κόκκινου με το κίτρινο χρώμα συνδέεται αυτομάτως με το fast food) αλλά συνδέεται με την χαλάρωση και την άνεση.