Γιατί το logo των Μc Donald’s είναι κόκκινο και κίτρινο;


Σε δημοσίευμα του indy100.com, η ειδικός στην εφαρμοσμένη ψυχολογία των χρωμάτων, Karen Haller, μας εξηγεί γιατί το logo των Μc Donald’s είναι κόκκινο και κίτρινο.

Όπως αναφέρει η Haller, ο συνδυασμός του κόκκινου με το κίτρινο χρώμα συνδέεται αυτομάτως με το fast food, ενώ έχει άμεση ψυχολογική επίδραση στους πελάτες.

Όπως εξηγεί η ειδικός, τα συναισθήματα, που δημιουργούν αυτά τα χρώματα είναι ιδανικά για το σκοπό του καταστήματος, καθώς το κόκκινο προκαλεί διέγερση και όρεξη και προσελκύει την προσοχή, ενώ το κίτρινο ενεργοποιεί τα συναισθήματα της ευτυχίας και της φιλικότητας. Επίσης, το κίτρινο είναι πιο ορατό στο φως της ημέρας, γι’ αυτό μπορεί κάποιος εύκολα να διακρίνει το «M» ακόμα κι από μεγάλη απόσταση. Μάλιστα, ο συνδυασμός των δύο χρωμάτων έχει ας αποτέλεσμα την ταχύτητα.

Όπως εξηγεί η Haller, τα brands χρηχιμοποιούν τα χρώματα, για να επικοινωνήσουν το μήνυμά τους γιατί «η γλώσσα του χρώματος μεταδίδεται πιο γρήγορα στον εγκέφαλο συγκριτικά με τις λέξεις ή τα σχήματα, καθώς τα χρώματα επηρεάζουν άμεσα τα συναισθήματα του ατόμου».



Σχετικά Άρθρα