Σύμφωνα με το infographic, το Design του εστιατορίου επηρεάζει τη ψυχολογία των πελατών.

Ο φωτισμός είναι ένα από τα βασικά στοιχεία του Design, που δημιουργεί συναισθήματα στους πελάτες.

Υπάρχουν 3 είδη φωτισμού:

Ατμοσφαιρικός φωτισμός: Δημιουργεί την ατμόσφαιρα ή μία εντύπωση

Φωτισμός Εργασίας: Απαραίτητος σε διαδρόμους για πέρασμα με ασφάλεια

Έντονος φωτισμός: Δίνει χαρακτήρα στο μαγαζί

Ο σωστός συνδυασμός των 3 παραπάνω τύπων φωτισμού δημιουργεί ευχάριστα συναισθήματα, δίνει την αίσθηση ευρύχωρου μαγαζιού και χαλαρώνει τον επισκέπτη.

Η ακουστική, επίσης, παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στη ψυχολογία των πελατών.

Ως εκ τούτου, οι χώροι πρέπει να διαμορφωθούν αναλόγως, ώστε να υπάρχουν τα κατάλληλα επίπεδα θορύβου στο χώρο. Αναλυτικότερα, ένα πολύ θορυβώδες εστιατόριο ή μπαρ, κουράζει τους πελάτες και συνήθως έχει ως αποτέλεσμα να μην περάσουν καλά. Από την άλλη, ένα πολύ ήσυχο περιβάλλον, κάνει τους πελάτες να αισθάνονται άβολα, καθώς οι συνομιλίες τους μπορεί να ακούγονται. Σε αυτήν την περίπτωση, ο θόρυβος χαλαρώνει τους επισκέπτες και τους κάνει να αισθάνονται πιο άνετα. Σύμφωνα με έρευνες μάλιστα ένα θορυβώδες μαγαζί μπορεί να είναι αιτία για την αύξηση της κατανάλωσης.

Η σχεδίαση του χώρου με χωρίσματα και τοποθέτηση αντικειμένων για τη διαμόρφωση της σωστής ακουστικής, σε συνδυασμό με τη σωστή ένταση μουσικής, μπορεί να απογειώσει την εμπειρία του επισκέπτη στο εστιατόριο.

Η αρχιτεκτονική του χώρου είναι, επίσης, μεγάλης σημασίας για την πρόκληση των κατάλληλων συναισθημάτων στους επισκέπτες και την εύρυθμη λειτουργία του εστιατορίου.

Συγκεκριμένα:

Οι πελάτες πρέπει -από εκεί που κάθονται- να είναι ορατοί -αλλά και να βλέπουν- στο προσωπικό.

Οι τουαλέτες θα πρέπει να βρίσκονται εύκολα, γλιτώνοντας τον πελάτη από την άβολη ερώτηση.

Τα κενά ανάμεσα στα τραπέζια θα πρέπει να είναι επαρκή για την άνετη μετακίνηση των πελατών και τους προσωπικού.

Σε γενικές γραμμές, design δεν σημαίνει μόνο διακόσμηση. Σημαίνει και λειτουργικότητα. Η λειτουργική διαρρύθμιση του χώρου ενός μαγαζιού, κάνει τον πελάτη να αισθάνεται άνετα. Αντιθέτως, όταν ο πελάτης αισθάνεται άβολα στο χώρο, πιθανότατα να μην ξαναέρθει στο μαγαζί.