Ένα εστιατόριο, εάν θέλει να ανέβει ψηλά στη μηχανή αναζήτησης της GOOGLE, πρέπει πρώτα απ’όλα να έχει μία καλή ιστοσελίδα.

[Δείτε εδώ πως πρέπει να είναι μία σωστή ιστοσελίδα εστιατορίου: Συνήθη λάθη σε ιστοσελίδες εστιατορίων]

Στη συνέχεια χρειάζεται να κάνει τα παρακάτω:

1. Εγγραφή στο Google My Business

H υπηρεσία Google My Business είναι μια δωρεάν πλατφόρμα για επιχειρήσεις, συμπεριλαμβανομένων και των εστιατορίων / καφέ. Συνδυάζει και άλλες υπηρεσίες, όπως τη Μηχανή Αναζήτησης και τους Χάρτες, κάνοντας έτσι ευκολότερο τον εντοπισμό του μαγαζιού στις διαδικτυακές αναζητήσεις.

Μια πλήρης εγγραφή στο Google My Business εξασφαλίζει:

  • Υψηλότερη θέση του εστιατορίου στις μηχανές αναζήτησης της Google
  • Προβολή των κριτικών και στο χάρτη αλλά και στα αποτελέσματα αναζήτησης στα δεξιά
  • Σύνδεση με τα Google Analytics, δίνοντας καλύτερη εικόνα για την επισκεψιμότητα και τα κλικς

2. Αναβάθμιση των σελίδων Google+

Το Google+ είναι η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης της Google, που επιτρέπει τη σύνδεση με άλλους χρήστες, που έχουν τα ίδια ενδιαφέροντα και ιδέες.

Εδώ αξίζει να σημειωθεί ότι:

  • Η σελίδα σας στο Google+ συνδέεται με την καταχώρησή σας στο Google My Business
  • Η σελίδα σας στο Google+ κάνει καλό στο SEO (θέση στις μηχανές αναζήτησης της Google)
  • Οι πελάτες σας μπορούν να υποβάλλουν εκεί τις κριτικές τους
  • Τα στοιχεία, που υποβάλλετε στη σελίδα σας στο Google+, θα εμφανίζονται και στα αποτελέσματα αναζήτησης, συνεπώς πρέπει να είναι πάντα ενημερωμένα

3. Προσφορά στους επισκέπτες μιας εικονικής περιήγησης μέσω Google Street View

Η λειτουργία Street View πλέον επεκτείνεται και στους χώρους ενός εστιατορίου, μέσω της καινοτόμας πλατφόρμας Business View. Σύμφωνα με έρευνα της TripAdvisor, οι φωτογραφίες υψηλής ποιότητας προσελκύουν πελάτες και είναι στοιχείο-κλειδί στην επιλογή εστιατορίου. Εάν μια φωτογραφία μπορεί να προσελκύσει περισσότερους χρήστες, φανταστείτε πόσο πιο μεγάλο αντίκτυπο μπορεί να έχει μία εικονική περιήγηση.

4. Κατανοήση της νέας υπηρεσίας αναζήτησης εκδηλώσεων της Google

Η νέα υπηρεσία επιτρέπει στους χρήστες κινητών τηλεφώνων να πραγματοποιούν αναζήτηση για «εκδηλώσεις κοντά μου» και να λαμβάνουν τα πιο σχετικά αποτελέσματα, με βάση την τοποθεσία στην οποία βρίσκονται.

Ακόμη και αν δεν χρειάζετε να ενσωματώσετε όλα τα παραπάνω εργαλεία στην επιχείρησή σας, η εκμετάλλευση έστω κάποιων εργαλείων της Google μπορεί να δώσει νέα ώθηση στην επιχειρήσή σας και να σας βοηθήσει να φτάσετε σε πιο διευρυμένο κοινό.