Κάθε ιδιοκτήτης εστιατορίου αγαπά την επιχείρησή του και γνωρίζει πως η επιτυχία του βασίζεται σε πολλούς παράγοντες, όπως ο σωστός οικονομικός χειρισμός, το καλό μενού, οι κατάλληλοι υπάλληλοι, ακόμα και οι συγκυρίες. Ωστόσο, υπάρχουν και μερικοί βασικοί κανόνες για τους υπεύθυνους των εστιατορίων.

Πώς να είστε expert στο restaurant management;

  1. Να είστε παθιασμένοι

Από τους βασικότερους κανόνες είναι, να είναι παθιασμένος κανείς με ό,τι καταπιάνεται, πόσο μάλλον όταν πρόκειται για την καθοδήγηση μίας ολόκληρης επιχείρησης, όπως ενός εστιατορίου. Είστε υπεύθυνος για την εύρυθμη λειτουργία του μαγαζιού και πρέπει να έχετε πίστη και αγάπη για αυτό που κάνετε. Η επιθυμία σας να ικανοποιείτε τους πελάτες, και το πάθος σας για τη δουλειά, θα σας επιφέρει κέρδη πραγματικά. Η αγάπη σας είναι η κινητήρια δύναμη.

  1. Ο υγιής ανταγωνισμός φέρνει αποτελέσματα

Ο ανταγωνισμός μπορεί να σας κάνει καλύτερους, όταν είναι σε λογικά πλαίσια. Επισκεφτείτε τα εστιατόρια της περιοχής, ή τα παρόμοια με το δικό σας, κάνετε συγκρίσεις, αναγνωρίστε σε τι υστερείτε, και εμπνευστείτε. Όταν προσπαθείτε να είστε ο καλύτερος, δε μπορεί να μη γνωρίζετε τι προσφέρουν οι άλλοι, σωστά; Η παντελής έλλειψη ανταγωνισμού εφησυχάζει και αυτή είναι μία μεγάλη παγίδα για τα εστιατόρια, μιας και, επειδή οι πελάτες σας προτιμούν τώρα, δε σημαίνει ότι αυτό δε αλλάζει. Συνεχής αξιολόγηση, σύγκριση και πρόοδος, λοιπόν.

  1. Μπείτε στη θέση του πελάτη σας

Βασική αρχή για κάθε επιχείρηση, ο πελάτης έχει πάντα δίκιο! Δεν υπάρχει λόγος να μιλάτε για management, αν δε σας ενδιαφέρει η πλευρά του πελάτη, καθώς το ένα και πραγματικό κριτήριο, για την επιτυχία του εστιατορίου σας, είναι η ικανοποίηση των πελατών. Δείτε, λοιπόν, το μαγαζί μέσα από τα δικά τους μάτια. Δοκιμάστε όλα τα πιάτα και τα ποτά, που σερβίρετε, μιλήστε μαζί τους και μάθετε τη γνώμη τους, ζητήστε τους, να αξιολογήσουν το μενού αλλά και τους υπαλλήλους. Ή πιο απλά, μπείτε στη θέση τους και δείξτε το σεβασμό, που θα θέλατε κι εσείς σαν πελάτης.

Δείτε ακόμη: 

10 τρόποι για να γίνετε καλύτερος Manager σήμερα

Η διαχείριση του προσωπικού είναι μία από τις σημαντικότερες ευθύνες ενός manager μαγαζιού