menu

Η σωστή παρουσίαση του μενού σας μπορεί να κάνει τρομερή διαφορά. Άλλωστε, οι πελάτες σας καλούνται να επιλέξουν τι θα φάνε και που θα ξοδέψουν τα χρήματά τους κοιτώντας αυτόν τον κατάλογο. Υπάρχουν τρόποι, λοιπόν, με τους οποίους μπορείτε να αναβαθμίσετε την εικόνα του μενού σας:

Βρείτε τις κατάλληλες θέσεις

Όταν σχεδιάζετε το μενού σας πρέπει να σκεφτείτε που πέφτει το μάτι του πελάτη. Έτσι, λοιπόν, καλό θα ήταν τα πιο αγαπητά πιάτα σας να καταλαμβάνουν το πάνω μισό της σελίδας, καθώς είναι πολύ πιο πιθανό να παραγγείλουν κάτι από την αρχή της λίστας. Επίσης, εκεί είναι και η κατάλληλη θέση αν θέλετε να προωθήσετε ιδιαίτερα ένα πιάτο.

Σκεφτείτε εναλλακτικά

Μην κάνετε το λάθος και επιλέξετε ένα κοινό template για τον κατάλογό σας. Πιθανώς κοστίζει λιγότερο, αλλά αξίζει να επενδύσετε σε έναν πιο μοντέρνο και πρωτότυπο σχεδιασμό που θα κάνει εντύπωση. Ίσως μία αστεία περιγραφή ή ένα «μυστικό» υλικό που θα το προδίδει ο σερβιτόρος.

Αποφύγετε τις πολλές φωτογραφίες

Το να έχετε μία δύο φωτογραφίες από τα signature πιάτα σας δεν είναι κακό. Ωστόσο, οι πολλές φωτογραφίες σε έναν κατάλογο τον «βαραίνουν» χωρίς λόγο και υπάρχει κίνδυνος η υπερβολή να κάνει το τελικό αποτέλεσμα να φαίνεται κιτς. Επίσης, αν ο χώρος είναι περιορισμένος, τότε καλύτερα αποφύγετε γενικά τις εικόνες και τα σχέδια και κάντε ωραίες και γευστικές περιγραφές για τα πιάτα σας.

Οργάνωση πάνω από όλα

Το μενού σας πρέπει να έχει αρχή, μέση και τέλος. Δεν μπορείτε απλά να έχετε λίστες με πιάτα. Για να είναι ευανάγνωστο το μενού σας χωρίστε τα φαγητά σε κατηγορίες, ξεκινήστε από τα ορεκτικά και τελειώστε τον κατάλογό σας με τα ποτά. Επίσης, προτιμήστε μία σαφή στοίχιση που οδηγεί το μάτι και αποφύγετε τις πολλές στήλες σε μία σελίδα. Θέλετε με ένα γρήγορο πέρασμα της σελίδας οι πελάτες σας να μπορούν να δουν τις επιλογές τους εύκολα.

Ψηφιακή εποχή, ψηφιακό μενού

Αν θέλετε οι πελάτες σας να μπορούν να δουν ανά πάσα στιγμή το μενού, να κάνετε προσφορές και εύκολες αλλαγές, τότε χρειάζεστε το μενού σας και σε ψηφιακή μορφή. Μπορείτε, έτσι, να το «ανεβάσετε» στα social media και στο site σας.