Ως βασικός υπεύθυνος σε ένα εστιατόριο και – πιθανότατα – και ιδιοκτήτης, οι αρμοδιότητές σας δεν περιορίζονται μόνο στην σωστή εκτέλεση του μενού και στην επίβλεψη της εξυπηρέτησης των πελατών. Όμως, η δουλειά του restaurant manager περιλαμβάνει πολλά ακόμα. Τι πρέπει να έχει πάντα στο μυαλό του, λοιπόν;

  1. Περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης

Μέσα στην καθημερινότητα μπορεί να προκύψουν πολλές έκτακτες καταστάσεις, άλλες σημαντικές άλλα μικρότερης σημασίας. Το θέμα είναι ότι ως υπεύθυνος πρέπει να ξέρετε πώς να αντιδράσετε και να έχετε έτοιμο ένα πλάνο για κάθε τέτοια κατάσταση. Από μία ξαφνική διακοπή ρεύματος μέχρι την αντιμετώπιση ενός περιστατικού υγείας που μπορεί να συμβεί στο εστιατόριό σας.

  1. Η καθαριότητα είναι η μισή αρχοντιά

Στην περίπτωση ενός εστιατορίου, η καθαριότητα είναι και ολόκληρη αρχοντιά. Πέρα από τα καθαρά τραπέζια και πιάτα, ως υπεύθυνος πρέπει να φροντίσετε ώστε όταν κλείνετε την πόρτα του καταστήματός σας να είναι όλα στην εντέλεια.

  1. Εκπαίδευση προσωπικού

Όπως έχουμε πει, όταν είστε υπεύθυνος για ένα εστιατόριο είστε υπεύθυνος και για το σέρβις, αλλά το να προσλάβετε ευγενικά άτομα που ξέρουν τη δουλειά δεν φτάνει. Υπάρχουν και κάποια πράγματα τα οποία πρέπει να εξηγήσετε και να δείξετε εσείς οι ίδιοι στους υπαλλήλους σας. Ηγηθείτε, δίνοντας το σωστό παράδειγμα και μην ξεχνάτε ότι η εκπαίδευση του προσωπικού δε σταματά ποτέ. Ενημερωθείτε για σεμινάρια που μπορούν να παρακολουθήσουν και νέες τεχνικές που μπορούν να βοηθήσουν στην εύρυθμη λειτουργία του εστιατορίου.

  1. Γραφειοκρατία και «χαρτούρα» υπό έλεγχο

Το εστιατόριο είναι μία επιχείρηση και το βάρος της συνολικής διαχείρισής της πέφτει σε εσάς. Αυτό σημαίνει πως πρέπει να έχετε πάντα σε έλεγχο όλα τα διαδικαστικά και οικονομικά θέματα, τις άδειες και γενικά ό,τι προκύψει που μπορεί να χρειαστεί να διευθετήσετε σε δημόσιες υπηρεσίες, τράπεζες κλπ.

  1. Συνεχής αξιολόγηση

Η βιωσιμότητα μίας επιχείρησης, όπως το εστιατόριο, κρίνεται από την συνεχή αξιολόγηση και εκτίμηση. Οπότε συνεχείς έλεγχοι και αλλαγές όπου και όποτε χρειάζονται είναι στο χέρι σας. σε αυτή την διαδικασία, φυσικά, δεν μετρά μόνο η κρίση σας, αλλά κυρίως το feedback των πελατών σας και οι κριτικές τους.