Η δουλειά του μπάρμαν είναι ίσως μια από τις πιο αγχωτικές στον κόσμο, και πολύ περισσότερο όταν πρόκειται για το μπαρ ενός εστιατορίου, μία θέση που απαιτεί υπερδυνάμεις.

Η πρώην μπαργούμαν Victoria White, δήλωσε στο SHEfinds ότι ένα από τα πιο ενοχλητικά πράγματα, που μπορεί ένας πελάτης να της κάνει, είναι να φανεί ανυπόμονος. «Είναι τόσο αγενές όταν οι πελάτες δεν περιμένουν τη σειρά τους», τόνισε η White. «Δεν είναι οι μόνοι στο μπαρ, και εμείς είμαστε υπεύθυνοι για τα ποτά όλου του εστιατορίου. Φυσικά πρόκειται να καθυστερήσουμε λίγο όταν είμαστε πολύ απασχολημένοι, περιμένετε λοιπόν τη σειρά σας!».

Η White δεν είναι η μόνη bartender που αισθάνεται με αυτόν τον τρόπο, καθώς σύμφωνα με το Business Insider, αυτό είναι ένα μεγάλο παράπονο πολλών άλλων bartenders. Ένας από τους bartenders, που μίλησε στο Business Insider, είπε «δεν είμαι ο προσωπικός σας μπάρμαν, γι ‘αυτό μην μου φωνάζετε όταν παίρνω παραγγελία. Αν περάσω τη σειρά σας, να ξέρετε ότι συνέβη κατά λάθος. Ηρεμήστε και θα πάρετε το ποτό σας. Ο καθένας νομίζει ότι είναι εύκολο να αναμιγνύουμε ποτά, για να φτιάξουμε κοκτέιλ σε ένα μεγάλο μπαρ το Σαββατοκύριακο, αλλά δεν είναι».

Γι’ αυτό οι επαγγελματίες συνιστούν από τους πελάτες, να προσπαθήσουν να διατηρήσουν την ηρεμία τους στο μπαρ, καθώς οι bartenders προσπαθούν να δουλέψουν όσο πιο γρήγορα και αποτελεσματικά μπορούν.