Όταν ανοίγει κανείς το πρώτο του εστιατόριο ή οποιαδήποτε επιχείρηση στην καφεστίαση, ο εντυπωσιασμός είναι μεγάλος, αλλά χρειάζεται προσοχή και λογική. Όταν δεν υπάρχει προηγούμενη γνώση και εμπειρία μπορεί να γίνουν ορισμένα λάθη και να αποβούν μοιραία.

Ποια είναι, λοιπόν, τα 4 πιο συχνά λάθη τα οποί πρέπει να προσέξει κάθε νέος επιχειρηματίας;

  1. Χάνεται το κοινό – στόχος

Είναι δελεαστικό να έρχονται όλο και περισσότεροι πελάτες στο μαγαζί, αλλά είναι πολύ σημαντικό ο κάθε επιχειρηματίας να ξέρει σε ποιο κοινό στοχεύει. Δεν γίνεται το εστιατόριό σας να απευθύνεται σε όλους και να καλύπτει όλα τα γούστα γιατί αυτό είναι χαοτικό. Ανάλογα με τους πελάτες που θέλει να προσελκύσει κάθε εστιατόριο διαμορφώνεται και το μενού αλλά και ο χώρος, φυσικά.

  1. Δεν γίνεται σωστός έλεγχος της αγοράς

Όταν ανοίγει μία νέα επιχείρηση ο ιδιοκτήτης οφείλει να έχει ήδη κάνει ένα σωστό και ολοκληρωμένο έλεγχο αγοράς. Τι είδους πελάτες συχνάζουν στην περιοχή; Ποια είναι τα πιο πετυχημένα μαγαζιά; Τι ελλείψεις υπάρχουν; Τι νέο θα μπορούσατε να φέρετε στην περιοχή και να ξεχωρίσετε; Πρέπει να ξέρετε τον ανταγωνισμό καλά πριν μπείτε στο παιχνίδι.

  1. Λάθος τοποθεσία

Η τοποθεσία ενός νέου εστιατορίου είναι πολύ σημαντική. Πέρα από τις τιμές των ενοικίων που πρέπει να είναι μέσα στα budget που αντέχει η τσέπη του κάθε επιχειρηματία, είναι σημαντικό το μαγαζί να έχει εύκολη πρόσβαση και με μέσα, ιδανικά είναι σε γωνιακό κτίριο και φυσικά να είναι προσβάσιμο από άτομα με κινητικά προβλήματα. Επίσης, η σωστή τοποθεσία προκύπτει και από το κοινό στους οποίους στοχεύετε και πού συχνάζουν.

  1. Υπερβολές

Οι υπερβολές μπορεί να δημιουργούν εντυπώσεις αλλά είναι δίκοπο μαχαίρι. Οι πολλές υπερβολές στο μενού, η ιδιαίτερη διακόσμηση και οι πολλές καινοτομίες μπορεί να έχουν τα αντίθετα αποτελέσματα. Είναι το ξεκίνημα μιας επιχείρησης, οπότε καλύτερα πρώτα να κινηθείτε σε πιο ασφαλής οδούς και να πειραματιστείτε σιγά σιγά στην πορεία.