Γιατί χρειάζεστε απαραιτήτως σωστό social media marketing


Όταν σκέφτεστε πώς να προμοτάρετε το εστιατόριό σας είναι πολύ πιθανό να αφήνετε στην άκρη τα social media. Άλλωστε, πόση πελατεία μπορεί να σας φέρει μία σελίδα στο Facebook, σωστά; Λάθος!

Το marketing μέσω social media όταν γίνεται σωστά είναι άκρως αποτελεσματικό  για όλες τις επιχειρήσεις και το ίδιο ισχύει και για τις επιχειρήσεις της καφεστίασης. Γιατί social media και ποια είναι η σωστή στρατηγική;

Βρείτε τους πελάτες σας εκεί που πραγματικά είναι

Και πού είναι; Στα social media και κυρίως στο Facebook. Τόσο για προσωπική, όσο και για επαγγελματική χρήση, πλέον οι χρήστες του Facebook περνούν από τρεις ώρες την ημέρα μιλώντας και χαζεύοντας.

Με μία ισχυρή παρουσία στο Facebook μπορείτε να γίνετε μέρος του καθημερινού scroll των πελατών σας, αλλά και των επίδοξων πελατών σας. Συχνά comments και Post και σιγά σιγά θα εμφανίζεστε όλο και σε περισσότερες home pages.

 

Δώστε βάση στην εικόνα

Οι άνθρωποι είμαστε οπτικοί τύποι και σίγουρα θα θέλουμε να επισκεφτούμε ένα μαγαζί με όμορφο χώρο και ζεστή ατμόσφαιρα. Τα social media, λοιπόν, προσφέρονται για να δημιουργήσετε μία συλλογή με ωραίες φωτογραφίες από το μαγαζί σας. άλλωστε, οι χρήστες των social media προτιμούν τις αναρτήσεις που περιέχουν βίντεο ή εικόνα.

Για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα σκεφτείτε την εναλλακτική ενός επαγγελματίες φωτογράφου. Οι ωραίες φωτογραφίες και η σωστή επεξεργασία μπορούν να απογειώσουν την εικόνα του χώρου σας αλλά και του μενού σας, με λαχταριστές φωτογραφίες των πιάτων σας. Το Instagram είναι αδιαμφησβήτητα το κατάλληλο μέρος για να ποστάρετε τις εικόνες σας.

 

Αφήστε τους πελάτες σας να μοιραστούν τις εμπειρίες τους από το μαγαζί σας

Το καλό με τα social media είναι ότι όλοι έχουν έναν χώρο να εκφράσουν ελευθέρα τις γνώμες τους και να μοιραστούν τις εμπειρίες τους. Check-in στα μαγαζιά που επισκέπτονται, φωτογραφίες από τις στιγμές τους και τις παραγγελίες τους εκεί, αλλά φυσικά και σχόλια και κριτική, όλες οι δυνατότητες αυτές συνιστούν εύκολο marketing για εσάς μέσω των πελατών σας.

Μην τους αγνοείτε, λοιπόν! Σχολιάστε τις αναρτήσεις τους, κάντε Like, συζητήστε μαζί τους και μην αγνοείτε – ή ακόμα χειρότερα μη σβήνετε – τις κακές κριτικές. Αντίθετα, κάντε διάλογο και με ευγενικό τρόπο δείτε ποιο είναι το πρόβλημα και στην περίπτωση που όντως έχετε κάνει λάθος, προσπαθήστε να επανορθώσετε. Οι υπόλοιποι χρήστες που θα δουν αυτήν σας την αντίδραση σίγουρα θα επηρεαστούν θετικά.

 

Δώστε μία γεύση από τα…παρασκήνια

Μην υποτιμάτε ακόμα μία στρατηγική για social media marketing, δηλαδή αυτή του να δείχνετε στους πελάτες σας τι γίνεται στο μαγαζί όταν δεν είναι εκεί. Ένα βίντεο από τη συνάντηση με τους προμηθευτές, η συνταγή για ένα πιάτο σας, φωτογραφίες και βίντεο με το προσωπικό σας θα δείξουν αμέσως το χαρακτήρα του μαγαζιού και θα δώσουν έναν φιλικό και προσωπικό τόνο στην επαγγελματική σας σελίδα.

 



Σχετικά Άρθρα