Πώς να μάθετε τη γνώμη των πελατών σας


Τα έχετε βάλει όλα σε μία τάξη, το μενού είναι νόστιμο και ο χώρος προσεγμένος, όμως κάτι λείπει… οι πελάτες. Αλήθεια, γιατί το μαγαζί δεν γεμίζει κάθε βράδυ; Αυτή είναι μία απάντηση που μόνο οι πελάτες που σας έχουν επισκεφτεί μπορούν να δώσουν.

Είναι πολύ σημαντικό να βασίζεστε στην κριτική και στο feedback των πελατών για να γνωρίζετε τι αρέσει και τι όχι, τι χρειάζεται αλλαγή και τι πρέπει να σταματήσει. Ένας ικανοποιημένος πελάτης είναι η καλύτερη διαφήμισή σας, γι αυτό, λοιπόν, φροντίστε να ακούτε τη γνώμη των πελατών σας.

Απλά, μικρά ερωτηματολόγια

Η πιο εύκολη λύση για να ζητήσετε τη γνώμη των πελατών σας είναι να φτιάξετε σύντομα ερωτηματολόγια με ερωτήσεις για το μαγαζί, το χώρο, το μενού και τις υπηρεσίες. Μην ξεχάσετε τα αφήσετε και ένα χώρο στον οποίο οι πελάτες θα μπορούν να γράψουν τα δικά τους σχόλια, καθώς κάτι μπορεί να μην καλύπτεται από τις standard ερωτήσεις. Τοποθετήστε από ένα ερωτηματολόγιο σε κάθε τραπέζι, στην μπάρα ή στην είσοδο του μαγαζιού.

Δώστε τους κίνητρο

Πολλοί μπορεί να μην μπουν στην διαδικασία να πουν τη γνώμη τους, ειδικά αν δεν έχουν κάποιο πολύ αρνητικό σχόλιο να κάνουν. Χρησιμοποιήστε, λοιπόν, ένα… τυράκι και δώστε το κίνητρο στους πελάτες σας  να εκφραστούν ανοιχτά. Ένα δωρεάν επιδόρπιο ή ένα ποτό είναι ό,τι πρέπει.

social media είναι ο σύμμαχός σας

Δεν χρειάζεται να ζητάτε feedback μόνο όταν οι πελάτες είναι στο μαγαζί. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη σελίδα του μαγαζιού στα social media και να ζητήσετε τη γνώμη τους με inbox μηνύματα, σχόλια ή ακόμα και ηλεκτρονικά ερωτηματολόγια. Έτσι, θα μπορέσουν να απαντήσουν με την ησυχία τους και όποτε τους βολεύει.

Μιλήστε, μιλήστε, μιλήστε

Για το τέλος η πιο εύκολη τακτική… Μιλήστε με τους πελάτες σας. Είστε υπεύθυνος για το μαγαζί και σας ενδιαφέρει προσωπικά το θέμα, οπότε, μιλήστε φιλικά με τους πελάτες. Περάστε από τα τραπέζια και ακούστε τι έχουν να σας πουν, δεχτείτε τα «μπράβο» και ενθαρρύνετέ τους να σας πουν τι δεν τους αρέσει, τι θέλουν να αλλάξει. Έτσι χτίζετε μία σχέση εμπιστοσύνης με τον πελάτη, ξέρει ότι η γνώμη του μετράει και είναι πολύ πιθανό να σας επιλέξει ξανά.



Σχετικά Άρθρα