Τα Social media είναι ένας εύκολος, φθηνός και αποδοτικός τρόπος για να βρείτε νέους πελάτες και να συνδεθείτε με τους τωρινούς σας πελάτες, ειδικά τους θαμώνες. Είτε ένα νέο εστιατόριο/μπαρ, είτε υπάρχει χρόνια, το marketing πάντα είναι απαραίτητο και το ίντερνετ φέρνει νέες επιλογές.

4 πολύ εύκολοι  και ανέξοδοι τρόποι, λοιπόν, να βελτιώσετε την παρουσία σας στα social media είναι:

Ιδιαίτερο και ενδιαφέρον περιεχόμενο

Το έχουμε ξαναπεί, το περιεχόμενο είναι ο βασιλιάς και στα social media πρέπει να έχεις κάτι να πεις για να σε προσέξουν οι  χρήστες και να σε ακολουθήσουν. Βρείτε έναν τρόπο, λοιπόν, να διαφοροποιηθείτε από τα κλασσικά post που κάνουν και τα ανταγωνιστικά σας μαγαζιά και μη φοβηθείτε να δείξετε κάτι αλλιώτικο, αστείο, περίεργο, ακόμα και ανησυχητικό. Θέλετε οι ακόλουθοι σας να δουν πίσω από την επιχείρηση, να δουν εσάς, τους υπαλλήλους σας, θέλουν να δουν  τους χώρους του μαγαζιού, το μενού, την παρασκευή των πιάτων και των κοκτέιλ,αλλά και νέα για την περιοχή σας.

Τσεκάρετε συχνά τα στατιστικά στοιχεία

Τα social media προσφέρουν analytics, δηλαδή αριθμούς και στοιχεία για την κάθε σας δημοσίευση. Μέσα από αυτά μπορείτε να καταλάβετε τι ακριβώς αρέσει στους πελάτες σας, τι τράβηξε την προσοχή τους, αλλά και ποιες μέρες και ώρες είναι προτιμότερο να ποστάρετε. Επίσης, σας προσφέρουν και δημογραφικά στοιχεία για τους φίλους και ακόλουθους σας.

Μοιραστείτε ειδικές τιμές, πακέτα και διαγωνισμούς

Τα social media είναι τέλεια για να οργανώσετε διαγωνισμούς λίγων ωρών ή ημερών, με έπαθλο δώρα, δωρεάν μενού, κερασμένους καφέδες ή ποτά κλπ. Ακόμα κι αν δε θέλετε να κάνετε ένα διαγωνισμό, μπορείτε να κάνετε μία ειδική τιμή για μία 6μελή παρέα μόνο για τους φίλους στο Facebook  για παράδειγμα, χρησιμοποιώντας έναν κωδικό που έχετε δημοσιεύσει στη σελίδα σας.

Επικοινωνήστε

Δεν έχετε μία σελίδα στα social media μόνο για να προβάλλεστε, ο στόχος είναι η επικοινωνία. Μην αφήνετε αναπάντητα τα μηνύματά σας ή τα σχόλια στις δημοσιεύσεις σας. Επίσης απαντήστε με ευγένεια όχι μόνο στις ερωτήσεις των φίλων σας, αλλά και στις κακές κριτικές  που δέχεστε. Θέλετε να δείξετε τον καλύτερό σας εαυτό, οπότε ζητήστε εξηγήσεις, ακόμα και υποδείξεις και προσφερθείτε να επανορθώσετε με δωρεάν ποτά στην επόμενη επίσκεψή τους, για παράδειγμα, αν όντως η κακή κριτική είναι δικαιολογημένη. Τέλος, μη ξεχνάτε πως μπορείτε να έρχεστε σε επαφή και με τους πελάτες που σας έχουν ήδη προτιμήσει και να δημιουργήσετε μία σχέση μαζί τους, έτσι ώστε και να σας προτιμήσουν ξανά στο μέλλον, αλλά και να σας προτείνουν σε φίλους και γνωστούς που θα επισκεφτούν την περιοχή σας.