Content Marketing, δημιουργώντας τα κατάλληλα post για το εστιατόριό σας


Το να δημιουργείτε τα κατάλληλα Post, δηλαδή τις κατάλληλες κοινοποιήσεις για την προβολή του εστιατορίου σας  μέσω social media και ιστοσελίδων έχει να κάνει με το σωστό περιεχόμενο. Τι θέλουν να δουν οι πελάτες σας και οι ακόλουθοί σας; Τι μπορεί να ενδιαφέρει; Σύμφωνα με την Kristin Crane από το upserve.com αυτές είναι οι χρυσές συμβουλές για το σωστό marketing μέσω περιεχομένου.

%ce%b9%ce%bd%cf%83%cf%84%ce%b1%cf%86%ce%bf%cf%85%ce%bd%cf%84

Συνδυασμός νέου και διαχρονικού περιεχομένου

Το site σας, το blog σας και τα social media του εστιατορίου πρέπει να έχουν μία ποικιλία από νέα post. Θέλετε να παρουσιάζετε περιεχόμενο που είναι φρέσκο, σύγχρονο και ενδιαφέρον, αλλά μια στο τόσο χρειάζονται και δημοσιεύεις με πιο «κλασσικό» χαρακτήρα. Έτσι, λοιπόν, μπορείτε για παράδειγμα τη μία μέρα να ανεβάσετε κάτι σχετικά με τα Αγαπημένα food trends για το 2016 με μερικές φωτογραφίες από πιάτα που προσφέρετε με αυτά τα trends, και την επόμενη μέρα να ποστάρετε κάτι πιο διαχρονικό όπως την ιστορία της σαμπάνιας ή τη συνταγή ενός αγαπημένου πιάτου.

Πρακτικό… περιεχόμενο

Σκεφτείτε τι μπορείτε να μοιραστείτε με το κοινό σας που μπορεί να τους φανεί χρήσιμο. Σίγουρα ένα εστιατόριο και οι υπάλληλοί του μπορούν να μοιραστούν μυστικά από την κουζίνα που ενδιαφέρει τους πελάτες. Θα εκπλαγείτε με το πόσοι από τους πελάτες σας δεν ξέρουν βασικές συνταγές, ακόμα και πώς να κόψουν σωστά ένα κρεμμύδι ή να βράσουν ένα αυγό. Δημιουργείστε, λοιπόν, κοινοποιήσεις με πρακτικό περιεχόμενο, με ιδέες και οδηγίες για τους φίλους του εστιατορίου.

Δώστε προσωπικό τόνο στις κοινοποιήσεις σας

Ο στόχος μπορεί να είναι να προωθήσετε το εστιατόριό σας και να γεμίσετε τα τραπέζια σας, ωστόσο αφήστε λίγο στην άκρη το άμεσο marketing και μοιραστείτε και κάτι πιο προσωπικό. Οι φίλοι σας θα θέλουν να ξέρουν για το προσωπικό της επιχείρησης, πώς δουλεύετε όταν το εστιατόριο είναι κλειστό, ακόμα και αστεία που κάνετε ή τη μουσική που ακούτε.

Καλαίσθητο περιεχόμενο

Η καλή αισθητική παίζει πολύ σημαντικό ρόλο όταν μιλάμε για online περιεχόμενο. Μέσα από τις φωτογραφίες και τις κοινοποιήσεις σας θέλετε να δείξετε την πιο ωραία πλευρά του εστιατορίου σας. Προσέξτε, λοιπόν, τον τρόπο με τον οποίο εκφράζεστε, επεξεργαστείτε τις εικόνες με ωραία φίλτρα, δημιουργείστε ένα χαρακτηριστικό στυλ που ταιριάζει στην επιχείρησή σας και  χρησιμοποιείστε ένα διακριτικό λογότυπο. Μην διστάστε, επίσης, να ζητήσετε τη γνώμη κάποιου γραφίστα για ακόμα πιο άρτιο αποτέλεσμα.

Μοιραστείτε την ιστορία σας

Πάνω απ΄όλα, αυτό που κάνει το περιεχόμενό σας να ξεχωρίζει είναι όταν είναι προσωπικό και έχει μία ιστορία να πει. Θέλετε να έχετε ενδιαφέρουσες κοινοποιήσεις, ναι μεν με χαρακτηριστικό στυλ που θα είναι αναγνωρίσιμο, αλλά με μικρές διαφοροποιήσεις και αλλαγές που κρατούν την προσοχή των φίλων, των πελατών και των επίδοξων πελατών σας. Φωτογραφίες, βίντεο με τους υπαλλήλους και τους προμηθευτές σας, μία συζήτηση με τους θαμώνες, ακόμα και μικροπροβλήματα, όλα λένε την ιστορία του εστιατορίου σας, κι αυτήν είναι που θέλετε να μοιραστείτε.

 



Σχετικά Άρθρα