Το νέο υβριδικό μοντέλο της Εστίασης


Το concept του φαγητού εξελίσσεται από ένα απλό εμπόρευμα σε τρόπο ζωής και εμπειρία

Σύμφωνα με την έρευνα της euromonitor «New Concepts in Consumer Foodservice: Part I – Redefining the In-Store Experience», τώρα περισσότερο από ποτέ, οι καταναλωτές στρέφονται προς το ηλεκτρονικό εμπόριο και τα ψηφιακά κανάλια, για να ψωνίσουν καθημερινά αγαθά και υπηρεσίες. Οι έμποροι λιανικής πώλησης πρέπει να παράσχουν μοναδικές και συναρπαστικές εμπειρίες στα μαγαζιά και στα εστιατόρια, για να αυξήσουν την πελατεία τους.

Ενώ, οι παραγγελίες στο διαδίκτυο αυξάνονται (μέχρι το 2021, οι online παραγγελίες προβλέπεται να φτάσουν το 8% των συνολικών παγκόσμιων παραγγελιών τροφίμων), τα εστιατόρια επικεντρώνονται στις βελτιωμένες προσωπικές εμπειρίες.

Οι καταναλωτές θέλουν να εντυπωσιαστούν με το που μπαίνουν στο εστιατόριο, μέσω της ψυχαγωγίας ή της άνετης και προσωπικής εξυπηρέτησης. Από πολλές απόψεις, για να είναι τα εστιατόρια ανταγωνιστικά στο νέο ψηφιακό περιβάλλον, η εμπειρία στο εστιατόριο πρέπει να είναι πιο δελεαστική από την ευκολία της αγοράς ή της παραγγελίας γεύματος από το διαδίκτυο.

The Little Yellow Door

Υβριδισμός: Συνδυασμός υπηρεσιών τροφίμων με άλλες μορφές καναλιών για τη δημιουργία νέων εννοιών

Για να πετύχουν στην αγορά, οι επιχειρήσεις εστίασης -και όχι μόνο- αναπτύσσουν ένα υβριδικό μοντέλο παροχής υπηρεσιών, για να δημιουργήσουν νέες ιδέες, που θα είναι διαθέσιμες μόνο σε προσωπικό επίπεδο.

Σε αυτήν την τροχιά κινούνται τα εστιατόρια, τα οποία ενσωματώνουν ψυχαγωγικά ή ταξιδιωτικά στοιχεία στην γαστρονομική εμπειρία που προσφέρουν, ώστε να γίνουν ακόμη πιο ελκυστικά στον καταναλωτή.

Foodservice ως προέκταση του σπιτιού

Το κόστος ζωής αυξάνεται σε πολλές αστικές περιοχές και πολλοί καταναλωτές ζουν σε μικρότερους χώρους μαζί με συγκάτοικους, για να εξοικονομήσουν χρήματα. Αυτό δημιούργησε τη ζήτηση για χώρους, που λειτουργούν σαν μία επέκταση του σπιτιού, απευθυνόμενοι στους καταναλωτές με αυτές τις συνθήκες διαβίωσης. Αυτός ο τύπος εστιατορίων προσφέρει «χώρους οικίας» εκτός του σπιτιού.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το μπαρ «The Little Yellow Door» του Λονδίνου, που άνοιξε το 2006. Το concept του θυμίζει ιδιωτικό διαμέρισμα, καθώς παρέχει κλειδιά στους τακτικούς πελάτες, για να μπορούν να έρχονται και να φεύγουν όποτε θέλουν. Το μπαρ, επίσης, διοργανώνει θεματικές εκδηλώσεις, που θυμίζουν ιδιωτικά πάρτι σε σπίτια, στα οποία οι πελάτες μπορούν να έχουν τις προσωπικές τους κούπες και δωρεάν πρόσβαση σε ειδικά ποτά.

 



Σχετικά Άρθρα