neoskosmos.com*

Ολοένα και περισσότερα εστιατόρια στη Μελβούρνη παίρνουν την απόφαση να χρεώνουν τους πελάτες που κλείνουν τραπέζι και είτε δεν εμφανίζονται είτε ακυρώνουν την κράτηση την τελευταία στιγμή.

Το φαινόμενο είναι αρκετά συχνό, με περισσότερους από 38.000 πελάτες που υπέπεσαν στο «παράπτωμα» για πάνω από μία φορά, να έχουν μπει στη λεγόμενη μαύρη λίστα για ένα χρόνο. Παρ’ ότι τα εστιατόρια επιβεβαιώνουν τις κρατήσεις μέσω γραπτών μηνυμάτων, email και τηλεφώνου, δεν είναι λίγοι αυτοί που κλείνουν τραπέζι ταυτόχρονα σε δύο εστιατόρια, και αποφασίζουν την τελευταία στιγμή ποιο από τα δύο θα επισκεφθούν. Μάλιστα, οι πιο συχνές δικαιολογίες που χρησιμοποιούν, είναι πως το παιδί τους αρρώστησε, το αυτοκίνητο χάλασε ή πως είχαν κάποιο ατύχημα.

Αυτή η συμπεριφορά κοστίζει στους εστιάτορες, οι οποίοι βλέπουν τα τραπέζια τους να μένουν άδεια, ενώ πολλές φορές απασχολούν άδικα περισσότερο προσωπικό. Επιπλέον, σε ώρες αιχμής, ο πελάτης που κλείνει τραπέζι και δεν το χρησιμοποιεί, ίσως στερήσει από κάποια άλλη παρέα το δείπνο της στο συγκεκριμένο εστιατόριο. Γι’ αυτό το λόγο και για μεγαλύτερη ασφάλεια, πολλοί εστιάτορες ζητούν τα στοιχεία της πιστωτικής κάρτας του πελάτη προκειμένου να του επιτρέψουν να κάνει κάποια κράτηση.

(*) Διαβάστε το υπόλοιπο άρθρο στο: neoskosmos.com