Σε δημοσίευμα του afr.com, η Kate Krader μιλάει για τη νέα τάση στα εστιατόρια και τα μπαρ, σύμφωνα με την οποία στα φαγητά και στα ποτά τοποθετείται και το λογότυπό του μαγαζιού, με στόχο να προβληθεί καλύτερα.

Όταν -δηλαδή- τα πιάτα και τα ποτά δημοσιεύονται από τους πελάτες στα social media, εξασφαλίζεται ότι όσοι δουν το post, θα μάθουν και ποιο είναι το εστιατόριο ή το μπαρ.

Συγκεκριμένα, στο δημοσίευμα παρουσιάζεται η περίπτωση του ιαπωνικού εστιατορίου Ε.Α.Κ. Ramen στη Νέα Υόρκη, όπου πάνω στα φύκια, που διακοσμούν το μπολ με τη σούπα ράμεν, είναι τυπωμένο το όνομα του εστιατορίου με μία τεχνολογία πατενταρισμένη στην Ιαπωνία. Μάλιστα, μέσα σε λίγες εβδομάδες, ο λογαριασμός του εστιατορίου στο Instagram κέρδισε 3.000 ακόλουθους!

Άλλο ένα παράδειγμα είναι το Megu της Νέας Υόρκης, που σερβίρει τόνο katsu με το όνομα του εστιατορίου «καμμένο» με καυτή σιδερένια σφραγίδα πάνω στην πρώτη φέτα του πιάτου.

«Το δοκιμάσαμε σε πολλά πιάτα και είδαμε ότι στον τόνο και στη μπριζόλα λειτουργεί καλύτερα», λέει ο ιδιοκτήτης Jon Bakhshi. «Βέβαια χρησιμοποιούμε δύο διαφορετικές μεταλλικές σφραγίδες, προκειμένου η γεύση από το ψάρι να μη μεταφερθεί στο κρέας και αντίστροφα».

«Ζούμε στον κόσμο του Instagram, και ο ανταγωνισμός ανάμεσα στα μπαρ είναι πιο έντονος από ποτέ», λέει o Naren Young, συνιδιοκτήτης του μπαρ Dante, επίσης στη Νέα Υόρκη. «Κάθε μέρος χρειάζεται κάτι να τραβήξει την προσοχή του κόσμου και να τον κάνει να μιλάει γι’ αυτό».