Πιο αποδοτικό μπαρ ή εστιατόριο σε 4 βήματα
Ο χρόνος είναι χρήμα και μέσα σε αυτή την περίοδο κρίσης τα μπαρ και τα εστιατόρια πρέπει να κρατούν ένα σταθερό ρυθμό αποδοτικότητας για να μπορούν να συνεχίσουν τη λειτουργία τους. πώς μπορείτε, λοιπόν, να αυξήσετε την αποδοτικότητά σας και να κερδίσετε από αυτή;
Αναπτύξτε ένα σαφές πλάνο και ένα κώδικα επικοινωνίας με τους εργαζομένους σας
Καλό θα ήταν να έχετε ένα ημερήσιο πρόγραμμα και να το τηρείτε όλοι. Από την αρχή της εβδομάδας φτιάξτε ένα πλάνο με τις αρμοδιότητες των υπαλλήλων σας, μοιραστείτε τις μαζί τους. Η οργάνωση είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την αποδοτικότητα οποιαδήποτε επιχείρησης.
Ελέγξτε την αποδοτικότητα των υπαλλήλων σας
Επιβλέψτε οτιδήποτε γίνεται στο σέρβις και στην κουζίνα. Δεν θέλετε να χάνεται χρόνος, ούτε όμως να γίνονται βιαστικές κινήσεις που μπορεί να οδηγήσουν σε λάθη και δυσαρεστημένους πελάτες. Ξεκαθαρίστε στο προσωπικό σας ποιες είναι οι ευθύνες του πόστου τους και ανάλογα επιβραβεύστε την σωστή δουλειά ή κάνετε τις απαραίτητες συστάσεις όταν κάποιος δεν ακολουθεί το πλάνο.
Εμπιστευτείτε τα σχόλια των πελατών και των υπαλλήλων σας
Ως manager ενός εστιατορίου ή μπαρ πέφτει σε εσάς το βάρος των αποφάσεων. Ωστόσο, για να έχετε το καλύτερο πιθανό αποτέλεσμα πρέπει να ακούτε τη γνώμη των ανθρώπων που δουλεύουν για εσάς στην εξυπηρέτηση των πελατών και στην κουζίνα, καθώς φυσικά και των πελατών σας. Να είστε, λοιπόν, ανοικτός σε νέες προτάσεις, να κρατάτε τα θετικά σχόλια και να μάθετε πώς να προσαρμόζεστε σε δύσκολες καταστάσεις ή πώς να αλλάζετε ό,τι δεν αρέσει στους πελάτες. Μπορεί να έχετε διαφορετική άποψη, ωστόσο δεν σημαίνει ότι είναι απαραίτητα σωστή, μιας και όλα επιδέχονται βελτίωση και με λίγη παραπάνω συζήτηση μπορείτε να εντοπίσετε κενά στο σέρβις ή το μενού και να τα διορθώσετε.
Εντάξετε την τεχνολογία στην επιχείρησή σας
Σε όλη την οργανωτική διαδικασία αλλά και στην επιβολή του οποιουδήποτε πλάνου έχετε πλέον ως σύμμαχο την τεχνολογία. Υπάρχουν πολλές εφαρμογές πλέον που μπορούν να σας βοηθήσουν με το πρόγραμμά σας, την καταγραφή των προϊόντων σας, τις παραγγελίες, την επικοινωνία με τους υπαλλήλους και τους πελάτες σας και, φυσικά, με την προώθηση του μαγαζιού. Για παράδειγμα, ένα tablet στα τραπέζια σας θα ήταν μία πολύ καλή ιδέα, όπως έχουμε πει και εδώ.