Η Vivartia επένδυσε 22 εκατ. ευρώ στην εστίαση


της Σοφίας Εμμανουήλ, naftemporiki.gr*

d
Μεγάλη Βρετανία, Σαουδική Αραβία, Αυστραλία -πιθανόν και η Κίνα- αποτελούν τις προτεραιότητες του Ομίλου Εστίασης της Vivartia, ως προς τη διεθνή του ανάπτυξη.

Τα τελευταία δύο χρόνια, σε ένα περιβάλλον έντονου ανταγωνισμού, παρενεργειών από τις αναπροσαρμογές του ΦΠΑ και προκλήσεων για την εθνική οικονομία, ο όμιλος εστίασης της Vivartia υλοποίησε επενδύσεις 21-22 εκατ. ευρώ, στο πλαίσιο ενός προγράμματος ανάπτυξης, επανατοποθέτησης και αναβάθμισης των υπηρεσιών σε όλα σήματα του χαρτοφυλακίου του.

Σύμφωνα με τον Αθανάσιο Παπανικολάου, διευθύνοντα σύμβουλο της Goody’s – Everest, πρόκειται για επενδύσεις στις οποίες έχουν συνεισφέρει κατά το μεγαλύτερο μέρος οι συνεργάτες franchisees και κατανέμονται ως εξής: τη μερίδα του λέοντος, περίπου 10 εκατ. ευρώ, απορρόφησε το δίκτυο Goody’s Burger House, πάνω από 8 εκατ. ευρώ το δίκτυο Everest και τα υπόλοιπα το δίκτυο Flocafe Espresso Room -το οποίο λανσάρει αυτό το διάστημα το concept Flocafe Espresso Room Street- και τα εστιατόρια La Pasteria.

(*) Διαβάστε το υπόλοιπο άρθρο στο: naftemporiki.gr



Σχετικά Άρθρα