Ο χώρος της εστίασης ο μεγάλος νικητής από τη δραστηριότητα του Airbnb


v

Σύμφωνα με την έρευνα της Airbnb μπορεί τα ξενοδοχεία να χάνουν από τις κρατήσεις που γίνονται μέσω Airbnb, ωστόσο, ο χώρος της εστίασης είναι ο μεγάλος κερδισμένος. Στις ΗΠΑ  και σε άλλες πόλεις ανά τον κόσμο μόνο πέρσι οι χρήστες της εφαρμογής ξόδεψαν 4,5 δισ. δολ  σε επιλογές εστίασης, όπως εστιατόρια, καφέ και μπαρ.

Στην έρευνα αναφέρεται ότι το 64% των χρηστών λειτουργεί με το σκεπτικό ότι τα χρήματα που εξοικονομούν από  τη διαμονή τους σε καταλύματα της Airbnb τα σπαταλούν για φαγητό και ψώνια σε τοπικά καταστήματα, καταλήγοντας ότι κανέναν άλλο είδος επιχείρησης δεν επωφελείται περισσότερο από τα εστιατόρια με αυτό το νέο είδος διαμονής, ακολουθώντας οι δαπάνες σε ψυχαγωγία, ψώνια και μεταφορές. Πολλοί, μάλιστα, δηλώνουν ότι ανακαλύπτουν εστιατόρια αγαπητά από τους ντόπιους, καθώς το 74% των καταλυμάτων της Airbnb δεν βρίσκονται σε αμιγώς τουριστικές περιοχές, οπότε οι ταξιδιώτες έχουν  την ευκαιρία να κινηθούν σε διαφορετικά μέρη και να επισκεφτούν και άλλα εστιατόρια, όχι τα τουριστικά.

Η συγκεκριμένη έρευνα δημοσιεύθηκε παράλληλα με την προώθηση του  “Guidebooks”, η νέα εφαρμογή της Airbnb που δίνει στους πελάτες τη δυνατότητα να βαθμολογήσουν, να προτείνουν και να σχολιάσουν εστιατόρια και μαγαζιά στις περιοχές τις οποίες επισκέπτονται. Αξίζει να σημειωθεί ότι από τις  περίπου 200.000 τοπικές επιχειρήσεις που «συζητούνται» αυτή τη στιγμή στην εφαρμογή, παραπάνω από 90.000 είναι εστιατόρια.

Αναλυτικά ολόκληρη η έρευνα εδώ



Σχετικά Άρθρα