Η Οικονομική ενίσχυση για τις πάγιες ΔΑΠΑΝΕΣ των επιχειρήσεων, έχει δημιουργήσει έντονες ελπίδες ότι θα είναι ένα μέτρο ενίσχυσης στοχευμένο – περισσότερο δίκαιο και αντικειμενικό για τις επιχειρήσεις εκείνες που είτε έχουν αδικηθεί, είτε είχαν μεγάλη ΑΠΩΛΕΙΑ ΕΣΟΔΩΝ.

Η διαδικασία αναμένεται να προχωρήσει ως εξής:

  1. Οι Επιχειρήσεις και οι επαγγελματίες με μεγάλη ΑΠΩΛΕΙΑ ΕΣΟΔΩΝ και με το στοιχείο των ΖΗΜΙΩΝ θα κληθούν να γνωστοποιήσουν τα στοιχεία του με την δέσμευση πάντα την ειλικρίνεια των δηλώσεών του.
  2. Πάγια ΔΑΠΑΝΗ είναι η μισθοδοσία, οι ασφαλιστικές εισφορές, οι λογαριασμοί νερού-ρεύματος, τηλεφώνου-ενοίκια κ.λ.π.. Προς αποφυγή λαθών και παρανόησης, οι επιταγές που πρέπει να καλυφθούν είναι μέσο πληρωμής και όχι δαπάνες, όπως επίσης δεν είναι πάγιες δαπάνες, οι φόροι και οι δόσεις δανείων.
  3. ΠΡΟΣ ΑΠΟΦΥΓΗ εκ νέου λαθών, εξαιρείται η μισθοδοσία από τις πάγιες Δαπάνες κατά το διάστημα που οι εργαζόμενοι ήταν σε Αναστολή, όπως επίσης και για τα ΕΝΟΙΚΙΑ, θα υπολογιστούν μόνο εκείνα που πραγματικά πληρώθηκαν από την επιχείρηση προς τον εκμισθωτή(ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ). Θυμίζουμε για ορισμένους μήνες καλύφθηκε από την Πολιτεία το 40%, ενώ για άλλους μήνες υπήρξε πλήρης ΑΠΑΛΛΑΓΗ.
  4. Όταν συλλέξει τα στοιχεία από όλες τις επιχειρήσεις και επαγγελματίες το υπουργείο Οικονομικών, θα καθορίσει το ποσοστό επιδότησης των παγίων ΔΑΠΑΝΩΝ το οποίο μπορεί να φτάσει το 70% για τις μεσαίες επιχειρήσεις, ενώ για μικρές και πολύ μικρές να αγγίξει το 90%.
  5. Δεν έχει ακόμη αποσαφηνιστεί με την ενίσχυση των παγίων ΔΑΠΑΝΩΝ ΑΝ ΥΠΑΡΞΕΙ δέσμευση διατήρησης ΕΡΓΑΣΙΑΣ.
  6. Δεν έχει ΕΠΙΣΗΣ αποσαφηνιστεί εάν η επιδότηση ΤΩΝ ΠΑΓΙΩΝ ΔΑΠΑΝΩΝ δοθεί τον Απρίλιο ή Μάιο ΔΙΟΤΙ το υπουργείο οικονομικών σχεδιάζει, να αποτελέσει η ως άνω επιδότηση ένα στοχευμένο όπλο διάσωσης επιχειρήσεων που κινδυνεύουν από ΛΟΥΚΕΤΟ. Επίσης η υλοποίηση της Επιστρεπτέας Προκαταβολής 7 και της ενδεχόμενης 8, να δημιουργήσουν μικρή καθυστέρηση στην επιδότηση των παγίων δαπανών.