Ο καιρός σιγά σιγά αρχίζει να δροσίζει, ενώ η εποχή είναι ιδανική για τις πεντανόστιμες κολοκύθες, οι οποίες δημιουργούν μοναδικά πιάτα, εκ των οποίων ξεχωρίζει η κολοκυθόσουπα.

κολοκυθόσουπα

Η πλούσια σε ωμέγα-3 κολοκύθα προστατεύει από την υψηλή αρτηριακή πίεση και βοηθάει στη μείωση της ολικής και της κακής χοληστερόλης.

Για τη δημιουργία της μοναδικής αυτή συνταγής χρειάζονται:

  • 100ml ελαιόλαδο
  • 2 κιλά κολοκύθα, ξεφλουδισμένη και ψιλοκομμένη σε κομμάτια των –περίπου- 2 εκατοστών
  • 1 λίτρο ζωμό λαχανικών
  • χυμό από 2 πορτοκάλια και ξύσμα
  • 2 καρότα
  • 50 γραμμάρια παρμεζάνα τριμμένη
  • μαύρο πιπέρι
  • 100ml κρέμα γάλακτος light

Εκτέλεση:

Ζεστάνετε μια κατσαρόλα, ρίξτε το λάδι κι έπειτα την ψιλοκομμένη κολοκύθα και τα ψιλοκομμένα καρότα. Κλείστε το καπάκι και μαγειρέψτε σε μέτρια φωτιά για 10-12 λεπτά, ανακατεύοντας μέχρι η κολοκύθα να αρχίσει να διαλύεται. Προσθέστε το ζωμό λαχανικών και το χυμό πορτοκάλι, καπακώστε την κατσαρόλα και αφήστε να βράσει σε χαμηλή φωτιά για 30-40 λεπτά. Προσθέστε την παρμεζάνα και την κρέμα γάλακτος και βράστε για άλλα 2-3 λεπτά, απομακρύνοντας έπειτα την κατσαρόλα από τη φωτιά. Για πιο απαλή υφή μπορείτε να την περάσετε από το μπλέντερ ή να τη χτυπήσετε με το χέρι. Σερβίρετε προσθέτοντας παρμεζάνα και μαύρο πιπέρι.