Ο πόλεμος του καφέ μόλις ξεκίνησε
της Αλεξάνδρας Γκίτση, capital.gr*
“Εφ όπλου λόγχη” η πατρινή Coffee Island η οποία αλλάζει μοντέλο και από εταιρεία που προσέφερε κατά κύριο λόγο μόνο καφέ επεκτείνεται και στην αγορά των ελαφρών γευμάτων, σε μια περίοδο όπου στην αγορά του καφέ αναμένεται να δοθεί η μητέρα των μαχών.
Είκοσι χρόνια από τα εγκαίνια του πρώτου της καταστήματος της και διαθέτοντας σήμερα δίκτυο 376 καταστημάτων στην Ελλάδα και 51 σημείων σε Αμερική, Ευρώπη και Ασία, τα περισσότερα εκ των οποίων βρίσκονται στην Κύπρο, η πατρινή αλυσίδα αποφάσισε να δοκιμαστεί και στην αγορά των snack γευμάτων (σάντουιτς, σφολιατοειδή, σαλάτες και γλυκά) σε μια προσπάθεια να ενισχύσει τον τζίρο της κατά 30%, τη μέση απόδειξη, τον αριθμό των πελατών της, να ακολουθήσει την τάση της αγοράς και να οπλιστεί εν όψει του επικείμενου “πολέμου” στην αγορά.
Η απόφαση της πατρινής αλυσίδας, η οποία ενισχύει τη θέση της στο εξωτερικό με καταστήματα σε Κίνα και ΗΑΕ, έρχεται λίγους μήνες πριν την είσοδο στην αγορά του καφέ της Coca Cola Hellenic Bottling Company (CCHBC). Όπως έχει γίνει επισήμως γνωστό η CCHBC πρόκειται να λανσάρει τα προϊόντα της Costa Coffee σε τουλάχιστον 10 από τις 28 αγορές στις οποίες δραστηριοποιείται μέσα στην επόμενη χρονιά.
Μεταξύ των χωρών αυτών είναι η Ελλάδα, η Βουλγαρία, η Ουγγαρία, η Πολωνία, η Ρουμανία, η Ρωσία και η Ελβετία. Εν τω μεταξύ ντεμπούτο στην κατηγορία κάνει και η Pepsico η οποία θα “ρίξει” στην αγορά δύο προϊόντα έτοιμου προς κατανάλωση καφέ την ερχόμενη Άνοιξη.
Διαβάστε το υπόλοιπο άρθρο στο: capital.gr