Το “The Nim Bar” αποσυνδέεται αισθητικά από το τυπικό μπαρ μπύρας
Από την αρχή, το έργο έπρεπε να απευθυνθεί στην αισθητική αποσύνδεση του τυπικού μπαρ μπύρας. Η πρόκληση ήταν να δημιουργηθεί ένα νέο αισθητικό σύμπαν που να σχετίζεται με τα κοκτέιλ μπαρ, αλλά χωρίς να ξεχνάμε την εντυπωσιακή μάρκα των 30 βρύσεων, δίνοντας έμφαση στην ιδέα του μεγαλύτερου μπαρ μπύρας στο Μπουένος Άιρες.
Η ιδέα αποτελείται από δύο τύπους πυκνότητας ξύλινων ματιών, κλειστά και ανοιχτά, σε δρύινες αποχρώσεις που δημιουργούν πολλαπλά βάθη. Αυτά είναι σίγουρα πέπλα και κόσκινα που ξεδιπλώνουν τα μυστήρια μεταξύ των διαστημάτων τους.
Η οργάνωση που μοιάζει με σκάκι συνθέτει τα κλειστά μάτια των ανοιχτών. Ένα άλλο υλικό, αλλά του ίδιου συστήματος σύνθεσης, είναι ο ασβεστόλιθος σε πολλά από τα τοιχώματά του. Η επικοινωνιακή στρατηγική στην πρόσοψη προτείνει έναν εξπρεσιονισμό και ένα σύστημα παρόμοιο με το εσωτερικό του.
Καθώς πρόκειται για υλικά και συνθέσεις υψηλής πυκνότητας, επιλέξαμε να τα συγκρίνουμε με τοίχους με ουδέτερα μοτίβα που επιτρέπουν έναν διάλογο και όχι έναν ανταγωνισμό μεταξύ των σχεδίων. Ο σχεδιασμός των ταπετσαριών σχετίζεται με ένα σύμπαν φυτικής φύσης, και σύμφωνα με αυτό υπάρχουν διάφοροι τομείς όπου έχουμε τη ζωντανή παρουσία της φύσης, όπως ορίζεται στο όνομα της γραμμής καταγωγής.
Η οργάνωση στον τελευταίο όροφο, χωρισμένη σε δύο τομείς, δείχνει την πιο ξεχωριστή πλευρά της στον μεγάλο χώρο του καθιστικού. Αυτά υποδιαιρούνται με κινητά πάνελ που ταλαντεύονται προς τα πάνω για να σχηματίσουν έναν μεγάλο και μοναδικό χώρο που καλύπτεται από μια οροφή ανάλογα με την ευκολία.
Η επικοινωνία από το λογότυπό της μιμείται το ίδιο σύστημα που σχηματίζεται από μια πλοκή και ένα υπόβαθρο του οποίου η φύση εκφράζεται μέσω του phoenix.