Πως τα χρώματα επηρεάζουν τη ψυχολογία των πελατών ενός εστιατορίου
Σύμφωνα με το infographic, τα χρώματα του εστιατορίου επηρεάζουν τη ψυχολογία των πελατών.
Αναλυτικότερα, τα χρώματα που δημιουργούν αρνητικά συναισθήματα στους πελάτες είναι:
γκρι: απομακρύνει τη σκέψη του φαγητού
μαύρο: μειώνει την όρεξη
καφέ: θυμίζει το καμένο ή το παραμαγειρεμένο φαγητό
μωβ: συσχετίζεται με μη δημοφιλή τρόφιμα, όπως μελιτζάνες
μπλε: δημιουργεί χαλάρωση και αίσθηση νύστας
Αντίθετα, τα χρώματα που δημιουργούν θετικά συναισθήματα στους πελάτες είναι:
τιρκουάζ: δημιουργεί αίσθηση χαράς και ανεμελιάς
πράσινο: παραπέμπει στην υγιεινή διατροφή και την αίσθηση πληρότητας
κίτρινο: δημιουργεί αίσθηση χαράς και ενέργειας
πορτοκαλί: δημιουργεί αίσθηση άνεσης, αυξάνει τη νοητική λειτουργία και παραπέμπει στην υγιεινή διατροφή
κόκκινο: αυξάνει την κυκλοφορία του αίματος και το ρυθμό της καρδιάς, αυξάνοντας την πείνα
πηγή: www.industville.co.uk