Το Dyce, ένα αναδυόμενο concept απόλαυσης επιδορπίων, συνεργάστηκε με το αρχιτεκτονικό γραφείο της FormRoom, για να αναπτύξει μια δυναμική και φανταστική εσωτερική ταυτότητα του brand για τον πρώτο σταθερό και μόνιμο χώρο του, στο James St, Marylebone.

Αναπτύσσοντας τους τρεις πυλώνες μάρκας: Προσεγγίσιμη, απροσδόκητη και εντυπωσιακή, το FormRoom δημιούργησε μια αξέχαστη αισθητική με μια συγχώνευση των trends της  νεανικής ηλικίας και το σουρεαλισμό του Σαλβαδόρ Νταλί. Ο χώρος απεικονίζει μια εννοιολογική λήψη των συστατικών ενός επιδορπίου, συμπεριλαμβανομένης της τήξης παγωτού και του τσαγιού φούσκα. Μια στιγμή παιδικής απόδρασης ισορροπημένη με πολλές σύγχρονες πινελιές.

Παρόλο που η σύντομη έκκληση ζητούσε ένα εσωτερικό περιβάλλον ικανό να τραβά τα βλέμματα στο Instagram, η ομάδα των designers προώθησε την περαιτέρω ανάπτυξη αυτής της ιδέας, ενσωματώνοντας στοιχεία που προκαλούν παιχνιδιάρικη αλληλεπίδραση σε κίνηση, ώστε να προσελκύσουν, επίσης, και άλλες πλατφόρμες ανταλλαγής βίντεο όπως το Tik Tok ή το Snapchat. Ήταν, επίσης, σημαντικό να μελετηθεί πώς το κατάστημα θα μπορούσε να γίνει προσιτό σε όλες τις ηλικίες, τροφοδοτώντας παράλληλα τις διαφορετικές ανάγκες των δημογραφικών στοιχείων στα social media της μάρκας.

      

Οι έγχρωμες καρέκλες εμπνευσμένες από το τσάι με φούσκες  απευθύνονται σε Millenials που χρησιμοποιούν σε μεγάλο βαθμό το Instagram, ενώ τα καθίσματα σε στυλ αμφιθεάτρου επιτρέπουν στο χώρο να είναι προσιτός και φιλόξενος και στις οικογένειες. Το interior design περιορίζει, επίσης, τον υπερβολικό χρόνο παραμονής, χάρη στην ταχύτατη εξυπηρέτηση και την εμπειρία του πελάτη. Η παλέτα χρωμάτων σχετίζεται με τις αποχρώσεις του ροζ, που αποτελούν τάση, και συνδυάζεται με απρόσμενες αλλά συμπληρωματικές χρωματικές αντιθέσεις.

Τα τολμηρά σχήματα, οι υφές και το έγχρωμο παστέλ εσωτερικό διεγείρουν την περιέργεια του πελάτη, ενώ, παράλληλα, τροφοδοτούν τη ζήτηση για στιγμιότυπα που θα κοινοποιηθούν στα social media. Καμπύλες, φούσκες, καθρέφτες, μεταλλικές και γυάλινες διαφάνειες σε χρώματα ροζ, μπλε και ροδακινί, είναι μερικές λέξεις που μπορούν να περιγράψουν το interior design του Dyce. Το καμπύλο δίφυλλο καθιστικό εμπνέεται από το κλασικό “στάξιμο” του soft παγωτού, που σερβίρεται.

   

Τα καθίσματα με επένδυση από μαλακό υλικό είναι τοποθετημένα σε ένα πεδίο με μαλακές παστέλ φυσαλίδες και περιβάλλονται από μια ζεστή λάμψη neon. Πάνω, η σήμανση μάρκας τονίζεται από LED φώτα και τοποθετείται σε ένα παστέλ ροζ σκηνικό. Τα οπτικά σημεία που παραπέμπουν σε επιδόρπια υπάρχουν διάχυτα σε όλο το χώρο με καμπύλο καλλιτεχνικό υπόβαθρο για να μιμούνται τις κυματιστές κινήσεις του soft παγωτού. Όλο αυτό αποτελεί έναν απροσδόκητο τρόπο σκέψης και μία διακριτική αναφορά στην υπερρεαλιστική αισθητική.

Η χρήση κυματοειδών μεταλλικών πλαισίων επεξεργασμένων με ιριδίζον βινύλιο συνεχίζει την παράθεση του παιχνιδιάρικου στοιχείου και των ρουστίκ πινελιών στον πάγκο. Η εντυπωσιακή εγκατάσταση οροφής συνδυάζει αιωρούμενα κοίλα και κυρτά ιριδίζοντα κάτοπτρα, που αναπαριστούν φυσαλίδες από τσάι, ένα από τα βασικά προϊόντα του Dyce. Διακριτικές προσθήκες μαύρων περιγραμμάτων δίνουν στην απαλή παλέτα χρωμάτων ένα καθορισμένο φινίρισμα. Η επένδυση από καθρέφτη λειτουργεί ως επέκταση στην εγκατάσταση οροφής, που συνορεύει με ένα μεγάλο κυρτό κάτοπτρο περιτριγυρισμένο από τη φράση «Do not Burst My Bubble».  Ένα μοναδικό «fish-eye effect», που δίνει μια διαφορετική αισθητική στη διάχυση του φωτός.

Τα διαστρεβλωμένα γραφικά, που παραπέμπουν στους πίνακες του Νταλί, αντικατοπτρίζουν τον εσωτερικό χώρο και απευθύνονται στην αισθητική των νέων ηλικιακά  που στρέφονται προς τα social media με μοναδικές φωτογραφίες και δημοσιεύσεις. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα interior de-sign που χρησιμοποιεί ως αφετηρία μια μοναδική εμπειρία σουρεαλιστικής τέχνης και το ίδιο το προϊόν.

 

Άρθρο από το τεύχος “Καλοκαίρι 2020” του

CABARE – Cafe Bar Restaurant Magazine,

Περιοδικό για τον επαγγελματία της Καφεστίασης.

Πατήστε εδώ για να το διαβάσετε δωρεάν:

https://cabare.gr/food-drink-trends/cabare-magazine-summer-2020/