Το pop – up εστιατόριο Saved by the Max στο Σικάγο είναι κομμένο και ραμμένο στα «θέλω» των Αμερικάνων Millennials και όχι μόνο και θα λειτουργεί μέχρι το τέλος του χρόνου.

save ke

Πρόκειται για το ακριβές αντίγραφο του εστιατορίου στο οποίο πήγαιναν οι χαρακτήρες της πολύ γνωστής σειράς των ‘90s “Saved by the Bell”, μία σειρά σήμα κατατεθέν για τους 20αρηδες και 30αρηδες που το παρακολουθούσαν ανελλιπώς. Το εστιατόριο αυτό είναι εντελώς ξεχωριστό, πολύχρωμο, με ατμόσφαιρα, άρωμα και μενού βγαλμένα από τη δεκαετία του 90. Παιχνίδια ηλεκτρονικά, όπως τα φλιπεράκια, burgers και κοτομπουκιές,  κόκκινοι καναπέδες και νέον φώτα παντού μας μεταφέρουν σίγουρα στην αισθητική μερικών χρόνων πριν.

sa

Η απήχησή του στο κοινό στο οποίο στοχεύει είναι τεράστια και κάθε βράδυ γίνεται sold out. Ναι, sold out, καθώς για να δειπνίσει κανείς στο μαγαζί αυτό αγοράζει εισιτήριο, έτσι το αντιμετωπίζουν, σαν μία εμπειρία ψυχαγωγίας και όχι ένα γεύμα σε ένα εστιατόριο. Αν και ο οποιοδήποτε μπορεί να μπει και να δει το εστιατόριο, για να αποφεύγονται οι ουρές για ένα τραπέζι, το Saved by the Max έχει προπώληση εισιτηρίων και, μάλιστα, οι πελάτες πληρώνουν  από 35 δολάρια ανά άτομο στο εισιτήριό τους, καθώς κάνουν κράτηση για συγκεκριμένο τραπέζι, συγκεκριμένη ώρα και μέρα εβδομάδες πριν.

σαβεδ

Το Saved by the Max δεν είναι ένα mainstream εστιατόριο που απευθύνεται σε όλους, γι αυτό άλλωστε και το κοινό του είναι περιορισμένο. Ωστόσο, έχει τεράστια επιτυχία στους Millennials, αποδεικνύοντας πως η στοχευμένη στρατηγική που ακολουθήθηκε απέδωσε και  το εστιατόριο που έφτιαξαν έχει μπει στην καρδιά και στο Instagram των  30αρηδων πελατών τους.

 

*Οι φωτογραφίες είναι από τη σελίδα του εστιατορίου στο Facebook