newsbeast.gr*

Το 2017 ο Όµιλος Goody’s κατέγραψε αύξηση πωλήσεων της τάξης του 2,1%, διατηρώντας τη λειτουργική του κερδοφορία παρά την αντιµετώπιση σηµαντικών προκλήσεων στον τοµέα της εστίασης όπως η διατήρηση του συντελεστή ΦΠΑ της εστίασης στο 24%.

Το 2016 είχε καταγράψει ήπια πτώση πωλήσεων της τάξης του 2,6%. Βέβαια για το 2017 παρουσιάζει αρνητικό κεφάλαιο κίνησης, καθώς οι βραχυπρόθεσµες
υποχρεώσεις του υπερβαίνουν τα κυκλοφορούντα στοιχεία του ενεργητικού κατά 265,8 εκατ. ευρώ. Στις βραχυπρόθεσµες υποχρεώσεις του Οµίλου περιλαµβάνονται δανειακές υποχρεώσεις κεφαλαίου και τόκων ποσού 230,3 εκατ. ευρώ.

Η κίνηση που έκανε τη διαφορά είναι απλή και ήρθε από το marketing. Συγκεκριμένα η στρατηγική για το 2017 στηρίχθηκε στους παρακάτω άξονες:

  • Ανάπτυξη value for money επιλογών (Combo Meals)
  • Ενίσχυση της υπηρεσίας Delivery και ενίσχυση του on-line καναλιού πωλήσεων (goodysdelivery.gr και Goody’s Mobile App)
  • Ανάπτυξη καινοτόµων υπηρεσιών (Goody’s Loyalty Club) και εξέλιξη του concept Goody’s Burger
    House
  • Ανάπτυξη στρατηγικών συνεργασιών –RockWave, BurgerFest, Cosmote

Παράλληλα, συνεχίστηκε το πλάνο επικοινωνίας της υπηρεσίας Delivery η οποία είχε σαν αποτέλεσµα την ανάπτυξη του συγκεκριµένου καναλιού κατά 11,7% σε όγκο και κατά 9,7% σε αξία σε σχέση µε το 2016.

Όπως φαίνεται τη διαφορά την έκανε το Delivery. Η προβολή της υπηρεσίας Delivery περιλάµβανε τόσο τις σηµαντικότερες αθλητικές διοργανώσεις της χρονιάς (Europa League, Champions League, Super League, Basketball Euroleague, Basket League Play-offs, EuroBasket) που συγκέντρωσαν τα υψηλότερα ποσοστά τηλεθέασης όσο και προβολή στην εκποµπή µε τα μεγαλύτερα ποσοστά τηλεθέασης (Survivor), όπου πραγµατοποιήθηκε τοποθέτηση προϊόντος και εκτενής επικοινωνία της υπηρεσίας delivery.

Απόσπασμα άρθρου στο: newsbeast.gr