Αδιαμφισβήτητα, υπάρχουν ορισμένες αλυσίδες fast food οι οποίες σε διεθνές επίπεδο είναι επικερδείς και έχουν χτίσει γύρω τους την καλύτερη δυνατή φήμη. Τέτοιες αλυσίδες για παράδειγμα είναι τα McDonald’s ή τα Burger King. Πολλοί λοιπόν επιχειρηματίες προσπαθούν να ανταγωνιστούν αυτούς τους κολοσσούς με διάφορους τρόπους είναι να παραφράζουν το λογότυπο αυτών των αλυσίδων και το σλόγκαν τους, δημιουργώντας έτσι αστείες απομιμήσεις ανά τον κόσμο.

Εδώ λοιπόν παρουσιάζονται μερικές από τις πιο ενδιαφέρουσες και αστείες απομιμήσεις των μεγάλων κολοσσών της βιομηχανίας της εστίασης.

Στο Ιράν έχουμε μια ενδιαφέρουσα παράφραση των McDonald’s η ονομασία του οποίου μετατράπηκε σε Mash Donald’s. Θα λέγαμε ότι τουλάχιστον στην ακοή αυτού του ονόματος η ομοιότητα είναι εμφανής, όπως και στη γραμματοσειρά που χρησιμοποιείται στο λογότυπο.

Μία ακόμα παράφραση της ίδιας αλυσίδας είναι και η McDoner, η οποία απομίμηση δεν έχει αλλάξει μόνο το λογότυπο αλλά και το αντικείμενο της αλυσίδας, αφού δεν ασχολείται καθόλου με τα γνωστά σε όλους burger αλλά περισσότερο με τα doner, ένα ιδιότυπο γύρο, συγκρίνοντάς το με τα ελληνικά δεδομένα.

Πέραν των McDonald’s, στο στόχαστρο μπήκαν και τα Starbucks, τα οποία καλώς ή κακώς στην Κίνα παρουσιάζονται ως Bucksstar, με ακριβώς ίδιο λογότυπο αλλά με έναν μικρό και πολύ εύκολο αναγραμματισμό της επωνυμίας της αρχικής αλυσίδας.  Ανάλογη, απομίμηση έγινε και στη Παλαιστίνη με την διάσημη μάρκα να έχει γίνει Stars & Bucks, με μια μικρή διαφορά στο λογότυπο το οποίο όμως διατηρεί φυσικά τα ίδια χρώματα.

Τέλος, από αυτή τη διαδικασία, δεν θα έλειπε, φυσικά, και η αλυσίδα KFC, η οποία πραγματικά στην Κίνα ονομάστηκε σαν KLG, KFG και τέλος OFD από το Obama Fried Chicken με το πρόσωπο του Obama φυσικά να βρίσκεται στο λογότυπο και να αντικαθιστά το αρχικό.

Γενικότερα, υπάρχουν πολλές ακόμα απομιμήσεις τέτοιου είδους, που είτε δείχνουν ελλειπή φαντασία, είτε απλά μεγάλο πάθος για τις συγκεκριμένες αλυσίδες. Οι απομιμήσεις αυτές δημιουργήθηκαν είτε γιατί οι απαιτήσεις για ένα franchise ήταν πολλές και ανέφικτες, είτε γιατί σε πολλά κράτη υιοθετείται μια πολιτική εχθρική στα αμερικανικά πρότυπα οπότε δεν δίνεται η ευκαιρία στους επιχειρηματίες για να δημιουργήσουν franchise.