Ποια είναι τα Στάδια για να ανοίξεις μια νέα επιχείρηση καφεστίασης και να έχει μεγάλες πιθανότητες επιτυχίας;

[Δείτε εδώ: ΣΤΑΔΙΟ 1: ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ,  ΣΤΑΔΙΟ 2: DESIGN & ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ]

ΣΤΑΔΙΟ 3: ΕΠΙΛΟΓΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ

Το προσωπικό σε μια επιχείρηση υγειονομικού ενδιαφέροντος είναι μια πολύ σημαντική διαδικασία. Το κάθε είδος επιχείρησης της καφεστίασης απαιτεί διαφορετικό προσωπικό, φυσικά, αλλά η διαδικασία επιλογής του είναι παραπλήσια. Όπως και αν έχει, είναι σημαντικό να βρεθεί το κατάλληλο άτομο για κάθε θέση στην επιχείρηση. Σίγουρα είναι σημαντική η εμπειρία στην βιομηχανία τροφίμων, στο service, στα ποτά, στη διαχείριση, αλλά μπορεί κανείς να βρει τον ιδανικό υπάλληλο στο πρόσωπο κάποιου που δεν την διαθέτει. Είναι σημαντικό να μην αποκλείεται κανείς από την διαδικασία επιλογής. Σε ένα εστιατόριο για παράδειγμα δεν χρειάζεται μόνο ο chef, αλλά και ο βοηθός που θα κάνει κάποιες δευτερεύουσες, αλλά εξίσου, σημαντικές εργασίες.

Σημαντικό, επίσης, είναι μια επιχείρηση στον τομέα της καφεστίασης, για να επιτύχει σε μια ανταγωνιστική αγορά, να έχει ένα προσωπικό ευτυχισμένο και ικανοποιημένο. Πολύ απλά, είναι αποδεδειγμένο πως ένα ευτυχισμένο προσωπικό είναι περισσότερο αποδοτικό και αυτό έχει ως αποτέλεσμα η ίδια η επιχείρηση με τη σειρά της να κερδίζει και να φτάνει την επιτυχία.

Service

Το service και η συμπεριφορά του σερβιτόρου σε ένα εστιατόριο ή κάποια άλλη επιχείρηση εστίασης είναι σημαντικά στοιχεία που βοηθούν στην επιτυχή πορεία του. Είτε πρόκειται για πολυτελή εστιατόρια είτε για την ταβέρνα της γειτονιάς, η συμπεριφορά ενός σερβιτόρου είναι καθοριστικής σημασίας.  Τα χαρακτηριστικά που πρέπει να έχει ένας καλός σερβιτόρος είναι ενημέρωση, ευγένεια, λεπτότητα και διακριτικότητα, επαγγελματισμός και προνοητικότητα. Ο σερβιτόρος πρέπει να είναι πλήρως ενημερωμένος για τα προϊόντα και, φυσικά, να μπορεί να διαβάζει τις κινήσεις και τις ανάγκες κάθε πελάτη.

Chef

Η επιλογή ενός chef για ένα εστιατόριο είναι μια δύσκολη διαδικασία. Μπορεί να ακούγεται εύκολο, αλλά είναι μια από τις πιο απαιτητικές εργασίες ενός εστιατορίου. Μια τέτοια επιλογή, δεν εξαρτάται μόνο από τις γνώσεις του, την φαντασία και την παρουσίαση ενός πιάτου. Η ευθύνη του είναι πολύ μεγαλύτερη, αφού είναι ο ηγέτης της κουζίνας. Τα χαρακτηριστικά που θα πρέπει ο επιχειρηματίας να βρει για να προσλάβει τον ιδανικό chef για το εστιατόριό του είναι η ικανότητα καθοδήγησης, επίβλεψης, σχεδια- σμού όλων των δραστηριοτήτων εντός της κουζίνας, ελέγχου των μερίδων, επίβλεψης καθαρισμού εξοπλισμού, επίβλεψης παραγγελιών, προετοιμασίας μαγειρέματος και φυσικά επίβλεψης στο κλείσιμο της κουζίνας.

Bartender

Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που μπορούν να αναμειγνύουν ποτά, αλλά λίγοι έχουν όλα τα απαραίτητα χαρακτηριστικά για να χαρακτηριστούν ιδανικοί Barte- nder. Ο Bartender, ανάλογα με το στυλ και την οργάνωση ενός εστιατορίου ή μπαρ, μπορεί να είναι υπεύθυνος για να ετοιμάσει τα υπόλοιπα ποτά που το προσωπικό θα παραλάβει για τα τραπέζια (bar service) καθώς και να φροντίσει τους πελάτες που κάθονται στο μπαρ.  Ένας καλός Bartender θα πρέπει να ακούει τους πελάτες, ενώ παράλληλα θα βοηθήσει το υπόλοιπο προσωπικό. Πρέπει να είναι υπεύθυνος, δεδομένου ότι συνήθως κλείνει το εστιατόριο, το μπαρ ή το καφέ, κάθε βράδυ και φροντίζει ακόμη και ζητήματα εισπράξεων. Είναι σημαντικό να βεβαιωθείτε ότι το πρόσωπο, που προσλαμβάνετε, είναι αξιόπιστο και έχει καλές συστάσεις.

Άρθρο από το 2ο τεύχος του

CABARE – Cafe Bar Restaurant Magazine,

Περιοδικό για τον επαγγελματία της Καφεστίασης.

Πατήστε εδώ για να το διαβάσετε δωρεάν:

cabare.gr/food-drink-trends/cabare-cafe-bar-restaurant-magazine-2/