mononews.gr*

Ένα καινούριο project στο χώρο της εστίασης ξεκινά η ομάδα που «τρέχει» την αλυσίδα εστιατορίων TGI Friday’s στην Ελλάδα. Πρόκειται για τη δημιουργία ενός νέου εστιατορίου με σύγχρονη ελληνική κουζίνα στην Νέα Υόρκη, το οποίο αναμένεται να ανοίξει τις πύλες του, τον προσεχή Απρίλιο.

Η σχεδίαση του καταστήματος έγινε στην Ελλάδα ενώ το μενού επιμελήθηκε εξ’ ολοκλήρου Έλληνας σεφ.

«Ιθύνων νους» της προσπάθειας είναι ο ελληνοαμερικανός επιχειρηματίας, Παναγιώτης Ξενόπουλος, ο άνθρωπος που έφερε τα Friday’s στην Ελλάδα πριν από 20 χρόνια και ο οποίος διατηρεί ήδη αλυσίδα περίπου 30 εστιατορίων στις ΗΠΑ.

Ο γενικός διευθυντής των Friday’s στην Ελλάδα, Νίκος Νέγκας μιλώντας στο mononews.gr επισημαίνει πως υπάρχει αισιοδοξία για την πορεία του εγχειρήματος, με δεδομένη και την εμπειρία του κ. Ξενόπουλου στην αμερικάνικη αγορά και δεν κρύβει πως φιλοδοξία τους είναι να αναπτυχθεί σημαντικά και να εξελιχθεί σε αλυσίδα εστιατορίων.

Ξεκαθαρίζει ωστόσο πως αυτή τη στιγμή δεν υπάρχουν σχέδια επέκτασης σε άλλη αγορά, πλην της αμερικάνικης.

«Κάθοδος» στην Αθήνα

Δυναμικά σχέδια ανάπτυξης υπάρχουν και για την αλυσίδα Pax Burgers που επίσης ανήκει στον Π. Ξενόπουλο. Ύστερα από την επιτυχημένη πορεία των τριών σημείων στην Θεσσαλονίκη, αποφασίσθηκε πως ήρθε η ώρα να γίνει το μεγάλο βήμα στην πρωτεύουσα.

Σύμφωνα με τον κ. Νέγκα, το νέο κατάστημα θα βρίσκεται σε νεοκλασικό κτήριο στο κέντρο της Αθήνας, στη συμβολή των οδών Αιόλου και Αθηναΐδος και υπολογίζεται πως θα ξεκινήσει μέσα στο καλοκαίρι.

Η προσπάθεια έχει προχωρήσει αρκετά, καθώς έχει υπογραφεί η συμφωνία με τον ιδιοκτήτη του ακινήτου και έχει εξασφαλισθεί η σχετική άδεια λειτουργίας.

Όσον αφορά στα Friday’s, προς στιγμής δεν υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο πλάνο επέκτασης, ωστόσο δεν αποκλείεται εφ’ όσον παρουσιαστεί η κατάλληλη ευκαιρία να προχωρήσουν σε λειτουργία νέων σημείων.

Η επιφυλακτικότητα, όπως λέει ο κ. Νέγκας πηγάζει από την υψηλή φορολογία, και στο υψηλό ρίσκο που έχουν οι μεγάλες επενδύσεις αυτή την περίοδο στον χώρο της εστίασης. Με άλλα λόγια, υπάρχει προβληματισμός για την απόσβεση αλλά και την κερδοφορία που θα φέρει ένα νέο κατάστημα στις παρούσες συνθήκες.

Υπολογίζεται ότι η επένδυση που απαιτείται για τη δημιουργία ενός Friday’s μπορεί να φθάσει και το 1 εκατ. ευρώ, και αυτό λόγω των αυστηρών προδιαγραφών που θέτουν οι Αμερικανοί ιδιοκτήτες.

Διαβάστε το υπόλοιπο άρθρο στο: mononews.gr