Όταν σκεφτόμαστε την αύξηση του κέρδους η πρώτη αντίδραση είναι να δούμε τι μπορούμε να «μαζέψουμε», πώς μπορούμε να περιορίσουμε τα έξοδα. Αν και είναι μία, μάλλον, άμεση και γρήγορη λύση, ίσως τελικά να μην είναι και η καλύτερη ή η πιο αποτελεσματική. Έχετε σκεφτεί εναλλακτικούς τρόπους για να αυξήσετε πελατεία και έσοδα, χωρίς περικοπές και εκπτώσεις στην ποιότητα;

βελτιώσεις

  • Απομακρύνετε από το μενού ό,τι δεν πουλάει.

Μπορεί η βελουτέ κολοκύθας να είναι η αγαπημένη σας, αλλά αν οι πελάτες δεν επιλέγουν κάποιο πιάτο ή ποτό, τότε ίσως πρέπει να το βγάλετε από το μενού ή να το αντικαταστήσετε.

  • Δώστε κίνητρο στους υπαλλήλους σας.

Ναι, η τακτική του μπόνους πιάνει. Αν, λοιπόν, ο μπάρμαν ή ο σερβιτόρος σας παίρνει κάτι παραπάνω κάθε φορά, που προωθεί το πιάτο ημέρας ή ένα ακριβό κοκτέιλ, τότε μάλλον θα είναι πιο.. πειστικός.

  • Ευχαριστήστε έμπρακτα τους πιο συχνούς και καλούς σας πελάτες.

Είναι πολύ σημαντικό να έχετε σταθερή και ικανοποιημένη πελατεία, καθώς είναι ο πιο σίγουρος τρόπος να διαφημιστεί το μαγαζί σας από στόμα σε στόμα. Δείξτε την ευγνωμοσύνη σας για την εμπιστοσύνη τους, κερνώντας ένα ωραίο επιδόρπιο ή ένα καλό μπουκάλι κρασί στην επόμενη επίσκεψή τους.

  • Φτιάξτε ατμόσφαιρα.

Το περιβάλλον του μαγαζιού είναι πολύ σημαντικό, καθώς μόνο η καλή κάβα και η καλή κουζίνα δεν φτάνουν. Το ενδιαφέρον design, ο κατάλληλος φωτισμός και η μουσική μπορούν να προσελκύσουν ακόμα περισσότερους πελάτες. Σκεφτείτε, για παράδειγμα, την περίπτωση της live μουσικής (μία πολύ αγαπητή μορφή ψυχαγωγίας στην Ελλάδα), όπου ο κάθε χώρος ταιριάζει με κάποιο είδος μουσικής.

  • Μενού και Πακέτα είναι η νέα τάση.

Μενού 2 ή περισσότερων ατόμων, οικογενειακά πακέτα, εποχιακά μενού: Γενικά οι πελάτες θέλουν να δοκιμάζουν όσο το Δυνατόν περισσότερα, αλλά πολλές φορές το οικονομικό ζήτημα τους σταματά. Τα μενού και τα πακέτα είναι μία καλή λύση για εσάς και τους πελάτες σας.

  • Μην ξεχνάτε την παρουσία σας στο διαδίκτυο.

Φροντίστε η ιστοσελίδα της επιχείρησής σας να είναι ελκυστική, αλλά και οι σελίδες σας στα social media να έχουν ωραίες και συχνές αναρτήσεις. Πλέον αποτελούν πολύ σημαντικά εργαλεία marketing, αφού συνήθως είναι το πρώτο πράγμα, που κοιτάει ο πελάτης από το σπίτι του ακόμα.