Αυξημένη ζήτηση για βιώσιμα υλικά στα ποτήρια καφέ
Ένα πράγμα στο οποίο μπορούν να βασιστούν οι ιδιοκτήτες και οι διαχειριστές καφέ είναι η αλλαγή.
Ωστόσο, καθοριστικό ρόλο παίζει ο τρόπος με τον οποίο προσαρμόζονται σε αυτές τις απροσδόκητες αλλαγές, που αναμένεται να βοηθήσουν την επιχείρησή τους και να την οδηγήσουν στην επιτυχία με ελάχιστη αναστάτωση. Το σίγουρο είναι ότι σε πολλές περιπτώσεις, οι επιχειρήσεις καφεστίασης έχουν επωφεληθεί εφαρμόζοντάς τες.
Τα πλεονεκτήματα του να ακολουθεί κάποιος τις τάσεις μπορεί να κυμαίνονται από το να παραμείνουν ανταγωνιστικοί στον κλάδο έως την μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων των δραστηριοτήτων μιας επιχείρησης καφέ. Η παρακολούθηση των τάσεων μπορεί να βοηθήσει τους ιδιοκτήτες να δημιουργήσουν μια μεγαλύτερη πελατειακή βάση, να ενισχύσουν την παρουσία τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να κατανοήσουν καλύτερα τι συμβαίνει στον κλάδο.
Για παράδειγμα, μία έρευνα για τα trends του 2022 αποκάλυψε πως η κατανάλωση του takeaway καφέ συνεχίζει να αυξάνεται, καθώς οι καταναλωτές αναζητούν την εμπειρία του specialty καφέ και μία κοινωνική σχέση προ-πανδημικής εποχής. Επιπλέον, πάνω από το 50% των καταναλωτών λαμβάνει υπόψη του τη βιώσιμη συσκευασία κατά την επιλογή ενός προϊόντος. Έτσι, οι επαγγελματίες της καφεστίασης μπορούν να βγουν κερδισμένοι από αυτές τις τάσεις παρέχοντας ποιοτικούς καφέδες σε ποτήρια από βιώσιμα υλικά.
Ο ιδρυτής της MTPack Coffee, Mark Zhou εξηγεί πως η παρατήρηση είναι πολύ πιο σημαντική από την εφαρμογή κάθε τάσης που εμφανίζεται. «Παρακολουθήστε την τάση και μετέπειτα δείτε εάν ταιριάζει στους μακροπρόθεσμους στόχους της επιχείρησής σας», επισημαίνει ο Zhou.
- Αυξημένη ζήτηση για βιώσιμα υλικά
Η τάση για βιώσιμες και πιο φιλικές προς το περιβάλλον συσκευασίες είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα επικρατήσει και το ερχόμενο έτος.
Ένας στους τρεις πελάτες προτιμά τις eco-friendly συσκευασίες και πάνω από το ένα τρίτο θα επέλεγε μία τέτοια συγκριτικά με μία φθηνότερη αλλά λιγότερο βιώσιμη.
Όταν αναφερόμαστε σε takeaway ποτήρια δεν θα πρέπει να ξεχνάμε και τα αξεσουάρ που αυτά περιλαμβάνουν, όπως είναι τα καπάκια και οι θήκες τους. Τα καταστήματα καφεστίασης θα πρέπει να θέσουν σαν προτεραιότητά τους την μείωση του περιβαλλοντικού τους αντίκτυπου, χρησιμοποιώντας κομποστοποιήσιμα καπάκια ή ανακυκλώσιμες θήκες, τονίζει ο Zhou. Επίσης, είναι εφικτή και η επιλογή επαναχρησιμοποιήσιμων και επιστρεφόμενων ποτηριών. Στην περίπτωση αυτή, τα καταστήματα θα πρέπει να κοινοποιήσουν στους πελάτες τους ότι διαθέτουν τέτοιου είδους ποτήρια και να τους παρέχουν οποιαδήποτε πληροφορία σχετικά με τον τρόπο απόρριψης του ποτηριού μετά τη χρήση σε συγκεκριμένο κάδο. Αυτό το «μήνυμα» μπορεί να μεταφερθεί στους πελάτες μέσω ενός αναγραφόμενου QR code στο ποτήρι, τον οποίο θα μπορούν να σαρώσουν για πρόσθετες πληροφορίες ή σχετικά σύμβολα ανακύκλωσης.
Πηγή: mtpak.coffee