Εστιάτορας απαντά σε κριτική πελάτισσας που τον κατηγορεί για τις ακριβές τιμές του
Πελάτισσα άφησε κακή κριτική στη σελίδα του εστιατορίου Oxton Bar and Kitchen στο Facebook -παρά το γεγονός ότι της άρεσε το φαγητό- καθώς, όπως είπε η ίδια, το πιάτο κόστισε 8 λίρες (δηλαδή 9 ευρώ), ένα ποσό που το θεώρησε πολύ υψηλό για μία μικρή μερίδα fish and chips.
Ο εστιάτορας δεν θα το άφησε έτσι και απάντησε στην κριτική:
«Από τις 8 αυτές λίρες, η πονηρή κυβέρνησή μας σε χρεώνει φόρο 20%, τον οποίο μαζεύουμε εμείς διά νόμου για λογαριασμό σου, κι έτσι μας μένουν 6,66 λίρες. Από αυτές, πρέπει να αγοράσουμε φρέσκα υλικά, που για το πιάτο αυτό φτάνουν τις 2,70 λίρες, κάτι που αφήνει στον εστιάτορα μόλις 3,94 λίρες. Με αυτές τις 3,94 λίρες θα πληρωθεί το σερβίρισμα, οι λογαριασμοί και τα έξοδα λειτουργίας. Αν λοιπόν οι 3,94 λίρες δεν δικαιολογούν για σένα όλη αυτή την εμπειρίας, τότε μπορείς να την αναδημιουργήσεις στην άνεση του σπιτιού σου!».
Όπως φαίνεται και στο δημοσίευμα, η απάντηση του εστιάτορα εκτιμήθηκε ιδιαίτερα από τους άλλους πελάτες.