Το εστιατόριο Bully’s στο Κάρντιφ της Ουαλίας, ανέβασε τα πλήρη στοιχεία των πελατών, που έκαναν κρατήσεις και δεν προσήλθαν ποτέ. Όπως δηλώνει ο ιδιοκτήτης του Russell Bullimore, το Σάββατο είχε κλεισμένα δύο τραπέζια και οι πελάτες δεν εμφανίστηκαν. Όταν τους πήρε τηλέφωνο και δεν το σήκωσε κανείς, έκανε τη δημοσίευση στο Twitter, δίνοντας τα ονόματα, τις διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ακόμα και τους αριθμούς των κινητών τους τηλεφώνων!

Η μία εκ των δύο πελατών, η Emily Quinlan, του απάντησε στο Twitter ότι δεν πήγε εξαιτίας έκτακτου γεγονότος, ενώ δήλωσε ότι θα απευθυνθεί στις Αρχές για τη δημοσιοποίηση των προσωπικών της δεδομένων και την online γελοιοποίησή της στους 9,000 ακολούθους του εστιατορίου στην πλατφόρμα. «Η παντελής έλλειψη επαγγελματισμού και ευπρέπειας σού έχει χάσει ξεκάθαρα πολλή πελατεία», είπε η πελάτισσα σε δικό της τουίτ.

Τα προσβλητικά tweets κατέβηκαν, και το εστιατόριο απολογήθηκε, αν και η ζημιά είχε ήδη γίνει…