manager

Το να διευθύνει κανείς μία επιχείρηση είναι δύσκολο. Πόσο, μάλλον, όταν μιλάμε για ένα εστιατόριο με πελάτες και γρήγορους ρυθμούς. Είναι λογικό ορισμένες φορές οι ισορροπίες να χάνονται και να γίνονται παρανοήσεις, ωστόσο υπάρχουν και καταστάσεις που καλό είναι να αποφεύγονται.

  1. Μην κακομεταχειρίζεστε τους υπαλλήλους σας

Αν είναι άδικο ή αγενής απέναντί τους το μόνο που θα κερδίσετε θα είναι να μην κάνουν καλά τη δουλεία τους και να μην τους ενδιαφέρει.

  1. Μην αφήνετε στην άκρη τη γνώμη των πελατών σας

Είτε περνάτε από τα τραπέζια να τσεκάρετε αν όλα είναι οκ, είτε τους ζητάτε να συμπληρώσουν κάποια κάρτα για την εμπειρία τους, καλό θα ήταν πάντως να έχετε ένα feedback.

  1. Μην αγνοείτε τα παράπονα των πελατών σας

Εφόσον κάποιος μπει στη διαδικασία να πει ότι κάτι στο φαγητό ή το σέρβις δεν του άρεσε, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να έχει δίκιο και να μπορείτε να βελτιωθείτε μέσα από αυτό.

  1. Μην μιλάτε άσχημα στους πελάτες σας

Ακόμα κι αν η αρνητική κριτική ενός πελάτη είναι άδικη ή είναι αγενής, εσείς ως manager πρέπει να κρατήσετε τη ψυχραιμία σας και να προσπαθήσετε να βρείτε μία λύση και όχι να απαντήσετε σε αντίστοιχο ύφος.

  1. Μην αγνοείτε τα social media

Τσεκάρετε συχνά τις σελίδες σας στα social media, ανανεώστε το περιεχόμενό τους και διαβάστε προσεκτικά τις κριτικές των πελατών σας.

  1. Μην μπαίνετε σε online διαμάχες

Είτε πρόκειται για μία πολύ κακή η προσβλητική κριτική, είτε για μία άλλη συζήτηση, μην μπείτε στον πειρασμό να απαντήσετε και να ξεκινήστε έναν δημόσιο online διάλογο.

  1. Μην ξεχνάτε να κάνετε τη σωστή εκπαίδευση στους υπαλλήλους σας

Οι υπάλληλοί σας δεν μπορούν να γνωρίζουν τα πάντα, ούτε φυσικά τι θέλετε ανά πάσα στιγμή. Διαβάστε και εδώ γιατί είναι σημαντική η εκπαίδευσή τους.

  1. Μην κρατάτε κακούς υπαλλήλους

Μπορεί να συνεργάζεστε χρόνια ή να είστε γνωστοί. Ωστόσο, δεν πρέπει να κρατάτε στο εστιατόριό σας υπαλλήλους που δεν είναι καλοί και δεν μπορείτε να συνεννοηθείτε.

  1. Μην συζητάτε θέματα του εστιατορίου μπροστά στους πελάτες

Δεν είναι ούτε πρέπον ούτε συμφέρον να κάθεστε πάνω από τα τραπέζια και να μιλάτε με προμηθευτές για νέες παραγγελίες, να εκπαιδεύετε νέους υπαλλήλους, να κάνετε παρατηρήσεις κλπ. Πρέπει να έχετε έναν πιο προσωπικό χώρο και χρόνο γι αυτά.

  1. Μην κολλάτε σε κανόνες και «μην»

Όλες οι συμβουλές είναι καλοδεχούμενες και όλοι θέλουμε βοήθεια. Αλλά να θυμάστε πως εσείς είστε ο manager αυτής της επιχείρησης και εσείς γνωρίζετε τι χρειάζεται για να λειτουργήσει καλύτερα. Πάντα με επαγγελματισμό και ευγένεια, φυσικά, διεκδικήστε ό,τι καλύτερο για το εστιατόριο σας.