Το CABARE συμβουλεύει…

προσδοκίες των πελατώνΕάν σε ενδιαφέρει να εκπλήξεις του πελάτες αλλά αναρωτιέσαι τι μπορείς να βελτιώσεις για να δημιουργήσεις μία θετική εντύπωση, που θα διαρκέσει, μπορείς να το καταφέρεις με τους παρακάτω τρόπους:

1) Εκπαίδευσε κατάλληλα το προσωπικό

Σίγουρα είναι μεγάλης σημασίας να προσφέρεις στους πελάτες σταθερή εξυπηρέτηση, που να είναι επαγγελματική αλλά και φιλική, ωστόσο για να τους εκπλήξεις πρέπει να το πας ένα βήμα πιο πέρα, και να παροτρύνεις το προσωπικό να έχει πιο προσωπική σχέση μαζί τους. Η εξυπηρέτηση είναι σημαντικό να γίνεται πιο προσωπική και αυτό μπορεί να γίνει, εάν το προσωπικό γνωρίσει καλύτερα τους πελάτες, τους χαιρετάει με το όνομά τους και θυμάται γαστρονομικές προτιμήσεις τους.

2) Ανανέωσε το μενού

Οι πελάτες όταν επιλέγουν να δειπνήσουν σε ένα εστιατόριο συνήθως επιθυμούν να δοκιμάσουν νέες γαστρονομικές εμπειρίες, συνεπώς θα ήταν ευχάριστη έκπληξη, εάν δουν ένα ανανεωμένο μενού με την προσθήκη κάποιων εποχικών προτάσεων.

3) Δώσε προσοχή στις προτάσεις των πελατών

Εάν θες να κάνεις αλλαγές στο χώρο και στην εξυπηρέτηση αλλά δεν ξέρεις τι χρειάζεται ακριβώς, μπορείς να ρωτήσεις απευθείας τους πελάτες σου, είτε αυτοπροσώπως, είτε με διαδικτυακά ερωτηματολόγια στην ιστοσελίδα του μαγαζιού ή στη σελίδα στο Facebook.

4) Μην ρίξεις την ποιότητα

Σίγουρα είναι μεγάλης σημασίας να κρατήσεις σταθερά τα κέρδη σου, αλλά εάν το κάνεις εις βάρος της ποιότητας, στο τέλος θα χάσεις περισσότερο από ότι θα κερδίσεις. Η σταθερότητα στην ποιότητα κρατάει τους πελάτες ευχαριστημένους και έτσι συνεχίζουν να σας προτιμούν.

Μην αγχώνεσαι να βρεις πρωτότυπες ιδέες για να ξεπεράσεις τις προσδοκίες των πελατών καθώς πολλές φορές οι καλύτερες ιδέες είναι και οι πιο απλές.