Υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί τύποι θέσεων εργασίας για το προσωπικό σε οποιοδήποτε εστιατόριο, συμπεριλαμβανομένων των μαγείρων, των σερβιτόρων, μπάρμαν κλπ. Ανάλογα με τον τύπο του εστιατορίου, μπορεί να προτιμάται το προσωπικό να διαθέτει περισσότερη εμπειρία, όπως για παράδειγμα με τους μάγειρες και τους μπάρμαν.

προσωπικό

Άλλες θέσεις, όπως οι σερβιτόροι και οι κεντρικοί υποδοχείς, είναι απαραίτητες θέσεις. Τα εστιατόρια είναι γνωστά για τα υψηλά ποσοστά του κύκλου εργασιών τους. Η πρόσληψη των σωστών ατόμων για τη σωστή θέση μπορεί να σας βοηθήσει να μειώσετε το δικό σας αριθμό εξόδων στον κύκλο εργασιών και να διατηρήσετε το εστιατόριο σε υψηλό επίπεδο, λειτουργώντας ομαλά. Παρακάτω θα δείτε μερικές συμβουλές από το thebalancesmb.com, για την επιλογή του κατάλληλου προσωπικού για κάθε θέση εργασίας στο εστιατόριό σας.

Μάγειρες

Ο σημαντικότερος παράγοντας που πρέπει να λαμβάνετε υπόψη κατά την πρόσληψη ενός μάγειρα είναι η εμπειρία. Κατά προτίμηση θα θέλατε να προσλάβετε έναν υποψήφιο που έχει εμπειρία στο στυλ των τροφίμων που θα προσφέρετε. Οι υποψήφιοι για τη θέση θα πρέπει να εκφράζουν έναν ενθουσιασμό για το φαγητό που σκοπεύετε να παρασκευάσετε.

Εάν ένας μάγειρας είναι επαγγελματικά εκπαιδευμένος, βεβαιωθείτε ότι μπορεί να χειριστεί την ταχύτητα μιας επαγγελματικής κουζίνας σε ώρα αιχμής καθώς και να παρασκευάζει νόστιμα πιάτα. Ενώ οι μάγειρες δεν χρειάζεται να είναι τόσο ευδιάκριτοι όσο το προσωπικό υποδοχής, θα πρέπει να είναι άτομα που μπορούν να εργαστούν ως μέλος μιας ομάδας και να είναι αρκετά ευγενικοί.

Service

Εάν περιμένετε ένα υψηλό ρυθμό εξυπηρέτησης κάθε μέρα, χρειάζεστε κάποιον που μπορεί να κινηθεί γρήγορα και με πολλαπλούς στόχους. Ωστόσο, εάν η θέα του εστιατορίου σας είναι ήσυχη, οικεία και χαλαρή, όπως το concept του comfort food, τότε χρειάζεστε κάποιον που είναι άνετος σε αυτό το είδος ατμόσφαιρας. Κατά τη συνέντευξη για θέσεις σερβιτόρων, ρωτήστε κάθε υποψήφιο ποια είναι τα πλεονεκτήματά τους. Ένας σερβιτόρος θα πρέπει να γνωρίζει το είδος του φαγητού που εξυπηρετεί, καθώς και να έχει μια βασική εξοικείωση με το κρασί και τα διάφορα ποτά.

Υποδοχή

Η γενική δουλειά ενός υπαλλήλου υποδοχής του εστιατορίου είναι να συναντήσει, να χαιρετήσει και να τοποθετήσει σε θέσεις τους πελάτες. Ως εκ τούτου, είναι μια εργασία αυξημένων απαιτήσεων για κάποιον που δεν έχει μεγάλη εμπειρία στο εστιατόριο, ή γενικότερα. Ο υπάλληλος υποδοχής πρέπει να είναι φιλικός και ευγενικός, και επίσης να ξέρει πώς να χειρίζεται κάθε είδους ανθρώπους καθώς και μεγάλες γραμμές αναμονής. Ένας υπάλληλος υποδοχής πρέπει να είναι ένα οργανωμένο άτομο που είναι άνετο στο multi-tasking.

Bartender

Αυτή η θέση βρίσκεται συχνά στην κορυφή των θέσεων εργασίας. Για να είναι ένας καλός μπάρμαν ένα άτομο πρέπει να έχει μια ευρεία γνώση των ποτών, να είναι φιλικό προς τους πελάτες και το προσωπικό και να είναι καλός ακροατής. Η ειλικρίνεια είναι μια άλλη σημαντική απαίτηση. Ο μπάρμαν χειρίζεται πολλά μετρητά σε κάθε βάρδια και πρέπει να είστε σε θέση να εμπιστεύεστε ότι δεν θα έχετε καμία απώλεια.

Λάντζα

Αυτό είναι συνήθως μια βασική θέση σε επιχείρηση εστίασης. Ενώ το πλύσιμο πιάτων δεν είναι το πιο εντυπωσιακό έργο σε ένα εστιατόριο, είναι ένα από τα πιο σημαντικά. Είναι πάντα καλή ιδέα να υπάρχει μια σωστή αντιμετώπιση σε αυτούς που εργάζονται σε αυτήν την θέση, γιατί πολύ απλά είναι απαραίτητοι. Τα απαραίτητα προσόντα δεν είναι ιδιαίτερα, αλλά χρειάζεται να επιλέξετε άτομα που αντέχουν τον φόρτο εργασίας, ώστε να μην εγκαταλείψουν τη δουλειά στη μέση της βάρδιας, και, φυσικά, να μπορούν να εργαστούν ως μέλη μιας ομάδας.