Ποια είναι όλα τα πρώτα βήματα που πρέπει κανείς να ακολουθήσει για να ανοίξει ένα νέο εστιατόριο; Το www.thebalancesmb.com παρουσιάζει συνοπτικά όλα τα βασικά σημεία που πρέπει να έχει κανείς στο μυαλό του.

Το άνοιγμα ενός νέου εστιατορίου μπορεί να είναι κάτι το δύσκολο ή ακόμη και τρομακτικό. Υπάρχουν τόσα πολλά πράγματα που πρέπει να εξετάσει κανείς- από την επιλογή της κατάλληλης θέσης, την χρηματοδότηση μέχρι την επιλογή του σωστού ονόματος. Και, φυσικά, η αγορά εξοπλισμού και  η πρόσληψη του κατάλληλου προσωπικού δεν λείπουν από τις πρώτες και βασικότερες διαδικασίες.

Concept, τοποθεσία και όνομα

  • Το πρώτο βήμα για το άνοιγμα ενός νέου εστιατορίου είναι να αποφασίσετε ποιο είδος εστιατορίου θέλετε να ανοίξετε. Θέλετε να ανοίξετε ένα εξαιρετικό εστιατόριο υψηλής ποιότητας; Ένα απλό «ταβερνάκι» της δεκαετίας του 1950; Έχετε στο μυαλό σας ένα συγκεκριμένο είδος κουζίνας, όπως το ιταλικό, το γαλλικό ή το ινδικό; Ίσως μια παμπ κλπ;
  • Πριν υπογράψετε μίσθωση για την τοποθεσία του εστιατορίου σας, κάντε την έρευνά σας. Είναι η θέση του εστιατορίου σε μια πολυσύχναστη περιοχή με πολλή κίνηση; Αν όχι, υπάρχει αρκετός χώρος στάθμευσης; Έχουν ανοίξει και κλείσει πολλά άλλα εστιατόρια στο ίδιο σημείο;
  • Το πιο ευχάριστο σημείο της διαδικασίας ανοίγματος ενός νέου εστιατορίου μπορεί να είναι η επιλογή ενός ονόματος εστιατορίου που σημαίνει κάτι για εσάς. Μπορεί να είναι ένα οικογενειακό όνομα, ένα λογοπαίγνιο, μια άλλη ουσιαστική φράση ή μπορεί ακόμα και να αντικατοπτρίζει το θέμα ή τη θέση που επιλέξατε.

Επιχειρηματικό σχέδιο

  • Οι δύο πιο σημαντικοί λόγοι που χρειάζεστε ένα επιχειρηματικό σχέδιο εστιατορίου είναι οι εξής: 1. σας βοηθά να βλέπετε πιθανά προβλήματα στο σχέδιο εστιατορίου σας, 2. είναι σχεδόν αδύνατο να λάβετε κάποια χρηματοδότηση χωρίς ένα πλήρες επιχειρηματικό πλάνο.
  • Η χρηματοδότηση είναι αυτό που εμποδίζει πολλούς να ανοίξουν το δικό τους εστιατόριο. Παρόλο που είναι κάπως πιο δύσκολη η χρηματοδότηση ενός εστιατορίου, λόγω του υψηλότερου ποσοστού αποτυχίας τους από ό, τι για ορισμένους άλλους τύπους επιχειρήσεων, δεν είναι αδύνατο. Μεταξύ των τραπεζών, των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και των ιδιωτών επενδυτών, υπάρχουν πολλές δυνατότητες χρηματοδότησης.
  • Οι συνήθεις άδειες για εστιατόρια, ανεξάρτητα από το κράτος, περιλαμβάνουν άδειες ποτών, αδειοδοτήσεις σήμανσης, χωριστές άδειες για υπαίθριο χώρο και αποζημίωση εργαζομένων. Και θυμηθείτε, πολλές άδειες χρειάζονται αρκετές εβδομάδες, ακόμη και μήνες, για να εγκριθούν. Έτσι, μόλις η χρηματοδότησή σας οριστικοποιηθεί, αρχίστε τις διαδικασίες για τα χαρτιά.

Design εστιατορίου

  • Ένας κανόνας κοινής λογικής για το design ενός εστιατορίου είναι ότι δεν έχετε ποτέ τόσο χώρο όσο θα θέλατε να έχετε. Ακόμα και οι πιο μεγάλοι χώροι γεμίζουν γρήγορα όταν αρχίζετε να προσθέτετε κουζίνες, μπαλκόνια, μπαρ, τουαλέτες και χώρο αναμονής. Το design ενός εστιατορίου θα πρέπει να χαρακτηρίζεται από ισορροπία μεταξύ αισθητικής και χωρητικότητας καθισμάτων, διατηρώντας κατά νου την πρακτικότητα.

Μενού, εξοπλισμού και προσωπικού

  • Ένα καλά γραμμένο μενού εστιατορίου πρέπει να είναι περιγραφικό, εύκολο στην ανάγνωση και να έχει μια σαφή, ξεκάθαρη διάταξη. Επίσης, είναι καλύτερο να χρησιμοποιήσετε μια ελκυστική γραμματοσειρά και ένα υψηλής ποιότητας χαρτί.
  • Αφού έχετε σχεδιάσει το εστιατόριό σας, μπορείτε να αρχίσετε να αγοράζετε εμπορικό εξοπλισμό κουζίνας και έπιπλα για την τραπεζαρία σας και άλλες περιοχές στο μπροστινό μέρος του χώρου. Για να εξοικονομήσετε χρήματα, μπορείτε να αγοράσετε μεταχειρισμένο εξοπλισμό από αξιόπιστη πηγή.
  • Καθώς πλησιάζετε την ημέρα έναρξης, ερευνήστε για το κατάλληλο προσωπικό. Το προσωπικό της κουζίνας, του service και οι μπάρμαν είναι όλα αναπόσπαστα μέρη των περισσότερων εστιατορίων και θέλετε να προσλάβετε το τέλειο άτομο για την κάθε θέση. Εάν μπορείτε, να προσλάβετε άτομα με εμπειρία στη βιομηχανία τροφίμων, και αν προσλαμβάνετε έναν σεφ που δεν γνωρίζετε, μην διστάσετε να τον δοκιμάσετε πρώτα.

Διαφήμιση

  • Η διαφήμιση είναι απαραίτητη για τα περισσότερα νέα εστιατόρια. Βρείτε το είδος και τον τρόπο διαφήμισης που ταιριάζει περισσότερο στην επιχείρησή σας και τον προϋπολογισμό σας και δεν θα χάσετε.