Τα sos στην εκπαίδευση του προσωπικού σας για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών
Οι περισσότεροι εστιάτορες επιλέγουν αυτό το χώρο με αφορμή την αγάπη τους για το φαγητό και την επιχειρηματικότητα, ωστόσο, ξεχνούν ότι εκτός από το μενού, παίζει πολύ σημαντικό ρόλο και η εξυπηρέτηση των πελατών.
Σε άρθρο της η Kristin Crane – στο Upserve – μας μιλά για τα 3 βασικά πράγματα που κάθε εστιάτορας πρέπει να μάθει στους υπαλλήλους του. Ποια είναι, λοιπόν, τα sos της εκπαίδευσης;
-
Κάντε την εξυπηρέτηση των πελατών βασική στην εκπαίδευση των υπαλλήλων σας
Κάθε εστιατόριο χρειάζεται ένα οργανωμένο σύστημα εκπαίδευσης για τους υπαλλήλους, ειδικά τους καινούριους. Αυτό εξασφαλίζει ότι όλοι δουλεύουν με τον ίδιο τρόπο και γνωρίζουν πώς λειτουργεί το μαγαζί. Ως μέρος αυτής της εκπαίδευσης, λοιπόν, πρέπει να συμπεριλαμβάνετε και την εξυπηρέτηση των πελατών. Δείξτε τους πώς να μιλούν και να φέρονται στους πελάτες. Δώστε παραδείγματα για συνήθεις καταστάσεις – ευχάριστες ή δυσάρεστες – καθώς και έτοιμες απαντήσεις στις πιο συχνές ερωτήσεις των πελατών.
-
Ενθαρρύνετε τις πολλές ερωτήσεις
Η εκπαίδευση είναι η πρώτη στενή επαφή με το νέο σας υπάλληλο και είναι η κατάλληλη στιγμή να τον ενθαρρύνετε να κάνει τις ερωτήσεις, που θέλει. Για κάθε ερώτηση, λοιπόν, δώστε μία ξεκάθαρη, σαφή απάντηση, με σεβασμό. Η εξυπηρέτηση των πελατών και ο σωστός τρόπος διαφέρουν από μαγαζί σε μαγαζί, οπότε, δώστε χρόνο στους νέους σας υπαλλήλους να ρωτήσουν και να βρουν ακριβώς το στυλ, που επιθυμείτε. Φυσικά, μη ξεχνάτε να κάνετε και εσείς ερωτήσεις, για να δημιουργηθεί ένας ωφέλιμος διάλογος.
-
Ένας για όλους και όλοι για έναν
Κάθε νέος υπάλληλος κατά την εκπαίδευσή του καλό είναι να ακολουθεί ένα παλαιότερο μέλος της ομάδας, για να μάθει τα πάντα. Έτσι, θα μάθει ακριβώς τι ζητάτε από τους υπαλλήλους σας, πώς να φέρεται στους πελάτες, ποιοι είναι οι ρυθμοί της καθημερινότητας και τι συμβαίνει κάθε στιγμή. Αντίστοιχα, όταν ξεκινήσει να δουλεύει, μπορεί ο παλαιότερος υπάλληλος να ακολουθεί και να επιβλέπει το νεότερο υπάλληλο, έτσι ώστε να κάνει τις απαραίτητες διορθώσεις, να βοηθήσει, αλλά και να επιβραβεύσει κάθε σωστή κίνηση.
1η δημοσίευση: 9 Ιουνίου, 2017