Υπάρχουν πολλά πράγματα που θα χρειαστείτε για ένα νέο εστιατόριο – μια καλή θέση, χρηματοδότηση, ένα μοναδικό όνομα, μια εξίσου μοναδική ιδέα. Ωστόσο, υπάρχουν ορισμένα πράγματα τα οποία είναι εξίσου σημαντικά και απαραίτητα για να τεθούν οι βάσεις της επιτυχίας για ένα εστιατόριο.

διοίκηση

Αυτά είναι τα πιο σημαντικά βήματα που πρέπει να κάνετε όταν ξεκινάτε το δικό σας εστιατόριο:

Ένας καλός manager
Μια κεντρική θέση σε οποιοδήποτε εστιατόριο είναι αυτή του manager. Μερικές φορές ένας ιδιοκτήτης ενεργεί ως γενικός διευθυντής του εστιατορίου. Άλλες φορές ο manager προσλαμβάνεται ως υπάλληλος. Οι διαχειριστές εστιατορίων έχουν πολλές ευθύνες στην καθημερινή λειτουργία ενός εστιατορίου, συμπεριλαμβανομένου του καταλόγου παραγγελιών, της μίσθωσης και την αντιμετώπιση παραπόνων πελατών.

Μια καλή τοποθεσία
Μπορείτε να λατρέψετε ένα γοητευτικό κτίριο στο κέντρο της πόλης που θα ήταν ιδανικό για το νέο σας εστιατόριο. Αλλά πριν υπογράψετε μίσθωση ή υποβάλετε αίτηση για υποθήκη, πρέπει να προσέξετε. Αυτό που μπορεί να μοιάζει με το τέλειο σημείο, π.χ. έναν πολυσύχναστο πεζόδρομο στην καρδιά του κέντρου της πόλης, μπορεί να αποδειχτεί ότι είναι μια απάτη. Άλλες φορές, μια θέση που ποτέ δεν θα σκεφτόσαστε να τοποθετήσετε ένα εστιατόριο μπορεί να φέρει την επιτυχία.

Η σωστή ασφάλεια
Ένα εστιατόριο μπορεί να σχετίζεται με τα τρόφιμα και τα ποτά, αλλά εξακολουθεί να είναι μια επιχείρηση πρώτα και κύρια. Επομένως, είναι απολύτως απαραίτητο να έχετε το σωστό είδος ασφάλισης, συμπεριλαμβανομένων των εργαζομένων, της ευθύνης και της περιουσίας. Η ασφάλιση για ένα εστιατόριο δεν είναι φθηνή, οπότε πρέπει να ψάξετε πολύ καλά για να συγκεντρώσετε προσφορές νωρίς, ώστε να μπορέσετε να σχεδιάσετε τον προϋπολογισμό σας αναλόγως.

Ένα διαχειρίσιμο μενού
Πολλές επιλογές σε ένα μενού μπορεί να έχουν το αντίθετο αποτέλεσμα, τόσο για το προσωπικό όσο και για τους πελάτες. Μια δημοφιλής ερευνητική μελέτη από το Πανεπιστήμιο της Κολούμπια αποκάλυψε ότι οι άνθρωποι προτιμούν λιγότερες επιλογές, αφού κάτι τέτοιο κάνει πολύ πιο εύκολη τη διαδικασία λήψης αποφάσεων. Χάρη στην πρόσφατη ύφεση, τα μενού εστιατορίων είναι γενικά μικρότερα και απλούστερα – αντικατοπτρίζοντας αυστηρότερους προϋπολογισμούς τόσο για το εστιατόριο όσο και για τον καταναλωτή. Καθώς ετοιμάζετε να γράψετε το νέο μενού εστιατορίου, μην ξεχνάτε ότι το μεγαλύτερο δεν είναι πάντα καλύτερο.

Μια καλά διαχειριζόμενη παρουσία  στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Πρέπει να είστε ενεργός στη σελίδα σας στο Facebook, σε τακτική βάση. Το Facebook μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να αναγγείλει επερχόμενες εκδηλώσεις, όπως η Ημέρα της Μητέρας ή μια γευστική δοκιμή. Σας επιτρέπει να δημοσιεύετε καθημερινά και εβδομαδιαία μενού και ποτά. Περισσότερες καινοτόμες χρήσεις του Facebook περιλαμβάνουν την απόσπαση συνταγών, βίντεο περιηγήσεις στην κουζίνα ή ένα βίντεο από τον σεφ που κάνει μια επίδειξη μαγειρικής. Μια σωστά διαχειριζόμενη σελίδα στο Facebook προάγει επίσης την καλή εξυπηρέτηση των πελατών, ενθαρρύνοντας τους πελάτες να σχολιάζουν και να αλληλεπιδρούν με το εστιατόριο σας. Σας δίνει επίσης την ευκαιρία να αντιμετωπίσετε τα παράπονα των πελατών.