Όταν είστε υπεύθυνος για ένα εστιατόριο, καφέ ή μπαρ, είστε υπεύθυνος και για το σέρβις. Όμως, το να προσλάβετε ευγενικά άτομα που ξέρουν τη δουλειά δεν φτάνει. Υπάρχουν και κάποια πράγματα τα οποία πρέπει να εξηγήσετε και να δείξετε εσείς οι ίδιοι στους υπαλλήλους σας. Αφιερώστε τους λίγο χρόνο, λοιπόν, καθώς από εσάς θα μάθουν:

  • Τη φιλοσοφία του μαγαζιού

Όταν άνοιξε αυτή η επιχείρηση, είτε είναι δική σας είτε είστε υπεύθυνος για τη διαχείριση, υπήρχε ένας ξεκάθαρος στόχος. Πρέπει, λοιπόν, οι υπάλληλοι να ξέρουν για ποιον δουλεύουν, ποιος είναι ο χαρακτήρας του μαγαζιού και ποια η εικόνα που θέλει να περάσει στο κοινό.

  • Το μενού

Μπορεί να φαίνεται προφανές πως οι σερβιτόροι σας θα ξέρουν για το τι σερβίρεται στο μαγαζί, αλλά εσείς πρέπει να είστε σίγουρος πως ξέρουν να παρουσιάζουν το κάθε πιάτο, ποτό ή ρόφημα.

  • Να κάνουν πολλά πράγματα ταυτόχρονα

Οι σερβιτόροι πρέπει να θυμούνται πολλά, να έχουν σύστημα και φυσικά όλα να τα κάνουν με ευγένεια και γρήγορη ταχύτητα. Δείξτε τους, λοιπόν, πώς να το κάνουν αυτό και βοηθήστε τους με προγράμματα παραγγελιών και λογικό φόρτο εργασίας

  • Να προωθούν σωστά

Και μάλιστα να προωθούν σωστά ακόμα ακριβότερα πιάτα και ποτά. Πείτε τους ποιοι είναι οι καλύτεροι συνδυασμοί και μάθετε τους πώς να πετυχαίνουν παραπάνω πωλήσεις προτείνοντας και παρουσιάζοντας στους πελάτες πιο ακριβά πιάτα και συνδυασμούς.

  • Να διαχειρίζονται τους κακότροπους πελάτες

Τα έχουμε ξαναπεί υπάρχουν περιπτώσεις πελατών που είναι δύσκολες [Δείτε: Κακοί τύποι πελατών και πώς να τους… διαχειριστείτε]. Πριν ξεκινήσουν τη δουλειά, λοιπόν, ενημερώστε τους σερβιτόρους σας ποιες είναι οι πολιτικές του μαγαζιού σε τέτοιες περιπτώσεις, πώς να απαντήσουν και αν υπάρχουν θαμώνες που εκνευρίζονται εύκολα ή δημιουργούν θέματα γενικότερα.

  • Να δουλεύουν ομαδικά

Παρά το γεγονός ότι υπάρχουν υπάλληλοι που ξεχωρίζουν για την καλή δουλειά τους και πρέπει να ανταμείβονται, πρέπει να προσέξετε μην δημιουργήσετε κλίμα ανταγωνισμού και έριδες. Κάθε άλλο. Αυτό που θέλετε να πετύχετε είναι μία ομάδα που ξέρει να συνεργάζεται αποτελεσματικά.

  • Να έχουν προσεγμένη εμφάνιση

Οι υπάλληλοί σας σας έχουν ως παράδειγμα. Δεν μπορείτε να αδιαφορείτε για την εμφάνισή σας όσο βρίσκεστε στο μαγαζί σας και ειδικά όταν είναι ανοικτό στους πελάτες, γιατί είναι σαν να μην τους σέβεστε. Έτσι, πρέπει να δείξετε και στους σερβιτόρους σας πως πρέπει να έχουν μία περιποιημένη και καθαρή εμφάνιση που ταιριάζει στο ύφος του μαγαζιού.