Θα έπρεπε το wifi να θεωρείται πλέον must στις παροχές ενός εστιατορίου;
Το ίντερνετ και οι ψηφιακές τεχνολογίες είναι μέρος της καθημερινότητάς μας σε προσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο και οι περισσότεροι πλέον χρειάζεται να έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο, ακόμα και όταν πάνε μία βόλτα ή σε ένα εστιατόριο.
Φυσικά, οι συσκευές που θα «μοιράζονται» το σήμα του wifi αυξάνονται ανάλογα και με το μέγεθος του εστιατορίου.
Αν, λοιπόν, θέλετε να παρέχετε στους παρέχετε μία ποιοτική σύνδεση στους πελάτες σας, προκύπτουν ερωτήματα όπως :
- Θα χρεώνεται η παροχή του ίντερνετ ή θα είναι free wifi; (αν και η χρέωσή του δεν συνίσταται)
- Αν απαιτείται κωδικός, θα είναι ένας εύκολος κωδικός, όπως για παράδειγμα, το όνομα του εστιατορίου ή αριθμός του τηλεφώνου του ή ένας ιδιαίτερος κωδικός;
- Ο κωδικός αυτός θα αναγράφεται σε κάποιο σημείο στο εστιατόριο ή θα δίνεται στους πελάτες, αν και εφόσον ζητηθεί;
- Μήπως θα έπρεπε οι πελάτες να συνδέονται μέσω των λογαριασμών τους στα social media, κάνοντας like ή μέσω του email τους;
- Θα εξοπλιστείτε με συσκευές, που ενισχύουν το σήμα του ίντερνετ έτσι, ώστε όλοι οι πελάτες να έχουν γρήγορο ίντερνετ ή αρκούν μία απλή σύνδεση με τον παροχέα και ένα μόντεμ;
Με δυο λόγια, οι πελάτες θέλουν και πιθανώς χρειάζονται την ελεύθερη είσοδό τους στο διαδίκτυο. Ιδανικά πρέπει να μπορείτε να παρέχετε καλό και γρήγορο σήμα στους πελάτες σας, ακόμα κι αν αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να αγοράσετε παραπάνω εξοπλισμό και να αποσβέσετε το παραπάνω αυτό έξοδο με μία ελάχιστη αύξηση στην τιμή. Η σύνδεση, εάν γίνεται με κωδικό, είναι σαφώς διασφαλισμένη και καλύτερη, αλλά ίσως πρέπει να σκεφτείτε διπλά πριν βάλετε έναν πολύ δύσκολο κωδικό ή πριν αποφασίσετε να απαιτείται η σύνδεση μέσω social media και λογαριασμού email, καθώς κάποιοι από τους πελάτες σας ίσως δε διαθέτουν προφίλ ή δεν θέλουν να δώσουν αυτά τα στοιχεία τους.