Γρήγορα tips για τα reviews

Γρήγορα tips για τα reviews
-Απαντήστε έξυπνα και ευγενικά σε κάθε περίπτωση.
-Επιλέξτε τον σωστό δρόμο των πραγματικών και αυθεντικών reviews.
– Θεωρήστε δεδομένο ότι θα υπάρχουν και κάποια αρνητικά σχόλια.
– Δώστε βάση στο δικό σας κατάστημα και στα δικά σας reviews, όχι στον ανταγωνισμό.
– Διαφοροποιήστε την επιχείρησή σας από τον ανταγωνισμό.
Παράδειγμα
Περίπτωση: Ο πελάτης έχει γράψει μέτριο σχόλιο για την εξυπηρέτηση.
ΣΧΟΛΙΟ:
Είχα χρόνια να επισκεφτώ το συγκεκριμένο εστιατόριο και η αλήθεια είναι ότι απογοητεύτηκα λίγο. Σέρβις εξαιρετικά αργό (αν δεν έχεις καλή παρέα μπορεί και να εκνευριστείς φοβερά). Το φαγητό ήταν καλό. Σε σχέση με παλαιότερα που επισκεπτόμουν συχνά το μαγαζί και είχα τις καλύτερες εντυπώσεις, αυτή τη φορά το βρήκα μέτριο στην εξυπηρέτηση.
ΙΔΑΝΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
Το σχόλιό σας έχει ιδιαίτερη σημασία για εμάς, ειδικά εφόσον μας έχετε τιμήσει με την παρουσία σας και στο παρελθόν. Σας ευχαριστούμε πολύ! Θέλουμε να καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια, ώστε συνεχώς να βελτιώνουμε τις υπηρεσίες αλλά και το μενού μας, κάτι το οποίο επιτυγχάνουμε με συνεχή εκπαίδευση προσωπικού και έρευνα. Παρόλα αυτά η άποψή σας είναι σεβαστή και πολύτιμη για το εστιατόριό μας. Θα συνεχίσουμε την πορεία μας στοχεύοντας σε κάθε δυνατή βελτίωση και ελπίζουμε πως την επόμενη φορά που θα είστε κοντά μας, η βελτίωση αυτή θα φανεί στην εμπειρία σας!