youtube

Τα έχουμε πει πολλές φορές, όλοι πλέον προμοτάρουν τις επιχειρήσεις τους μέσω των social media και πρέπει να βρίσκετε ενδιαφέρον περιεχόμενο να παρουσιάζεται στους φίλους και followers σας, πόσο άλλον αν έχετε στόχο να γεμίσετε τα τραπέζια σας με Millennials. H Kristin Crane στο upesrve.com, λοιπόν, μας δίνει μερικές πολύ ενδιαφέρουσες ιδέες για βίντεο που μπορείτε να γυρίσετε και να παρουσιάσετε στο κοινό σας! Τα βίντεο είναι διασκεδαστικά και ενημερωτικά, χωρίς να κουράζουν με κείμενο και πολλά λόγια!

Μίνι συνταγές

Μοιραστείτε μερικές από τις εύκολες συνταγές σας σε βιντεάκια λίγων δευτερολέπτων, με απλή μουσική και υλικά. Φυσικά, δε χρειάζεται να αποκαλύψετε τα υλικά της πιο επιτυχημένης συνταγής σας, αλλά, για παράδειγμα πώς γίνεται μια διάσημη σως ή τη βασική συνταγή μίας πίτας.

Οδηγίες και τεχνικές

Οι περισσότεροι πελάτες σας δεν ξέρουν τα επαγγελματικά μικρά μυστικά της κουζίνας, οπότε θα τους βοηθούσαν πολύ μικρά demo από τους μάγειρές σας με συμβουλές για σωστό ψήσιμο, ξεφλούδισμα, καθάρισμα κλπ.

Τουρ…στην κουζίνα σας

Το κοινό τρελαίνεται να ξέρει τι γίνεται στα παρασκήνια, δηλαδή τι γίνεται στην κουζίνα όταν οι πελάτες δεν είναι μπροστά. Δείξτε τους και μεταφέρετε την ατμόσφαιρα του εστιατορίου σας.

Μιλήστε με τους υπαλλήλους σας on camera

Κάντε τους μικρές, αστείες συνεντεύξεις και δώστε την ευκαιρία στους πελάτες σας να γνωρίσουν λίγο καλύτερα το προσωπικό που τους εξυπηρετεί.

Ανεβάστε και τοπικά events

Αν γίνεται κάποιο δρώμενο στην περιοχή σας, όπως ένα μουσικό φεστιβάλ ή κάποιο μπαζάρ, επισκεφτείτε το και ανεβάστε ένα βίντεο από αυτήν τη τοποθεσία. Οι πελάτες σας θα νιώθουν ότι συμμετέχουν κι αν είναι στην περιοχή είναι πολύ πιθανό να επιλέξουν το εστιατόριό σας.

Μη ξεχνάτε τους θαμώνες

Όταν φτιάχνετε αυτά τα βίντεο για την επιχείρησή σας ζητήστε κι από τους θαμώνες σας να πουν δυο λόγια για το εστιατόριο, ποιο είναι το αγαπημένο τους πιάτο και τι τους κάνει να σας επιλέγουν ξανά και ξανά.

Ανακοινώστε τις αλλαγές και τις προσθήκες στο μενού

Όταν αλλάζετε κάτι στο μενού σας και το συζητάτε με τον σεφ, βγάλτε ένα βιντεάκι από αυτή τη συνάντηση. Μιλήστε στο κοινό σας για τις αλλαγές και τα νέα πιάτα που αξίζει να δοκιμάσουν.

Γνωρίστε στους φίλους σας τους τοπικούς προμηθευτές σας

Είναι ωραίο οι πελάτες σας να γνωρίζουν από ποιον προμηθεύεστε τα υλικά που χρησιμοποιείτε. Τον οινοποιό με το κρασί, τον κρεοπώλη ή κάποια τοπική αγορά λαχανικών είναι απλές ευκαιρίες για να δείξετε παραπάνω για το εστιατόριο και την κουζίνα στους πελάτες σας.

1η δημοσίευση: 26 Σεπτεμβρίου, 2016