Το CABARE συμβουλεύει…

Σήμερα, οι επιχειρήσεις έχουν στραφεί στα social media για να διαφημιστούν και για να διευρύνουν το κοινό των καταναλωτών-πελατών τους. Αυτό συμβαίνει γιατί τα νέα αυτά μέσα έχουν ένα πολύ σημαντικό πλεονέκτημα, την αμεσότητα στην πληροφορία. Αυτή ακριβώς η δυνατότητα μετάδοσης ενός γεγονότος (λεκτικά, εικονικά και ηχητικά), στο χώρο που συμβαίνει, τη στιγμή που συμβαίνει, μέσα σε μόνο λίγα δευτερόλεπτα, είναι που έχει κάνει περιζήτητη τη χρήση των νέων μέσων για την μετάδοση εμπειριών.

social media

Τα Social Media έχουν μεταβάλει ριζικά τον τρόπο, που χτίζονται και διατηρούνται οι σχέσεις με το κοινό και αν χρησιμοποιηθούν σωστά, μπορούν να γίνουν πολύ χρήσιμα εργαλεία marketing, διαφήμισης, δημοσίων σχέσεων αλλά και αξιολόγησης:

Η διαφήμιση από στόμα σε στόμα αποκτά τεράστιες διαστάσεις

Πρωτίστως, μέσω των Social Media, μπορεί να προβληθεί ένα κατάστημα και να γίνει ευρέως γνωστό με ελάχιστο (ή και καθόλου) κόστος και σε λίγο μόνο χρόνο. Στα νέα αυτά μέσα μπορούν να παρουσιαστούν πληροφορίες σχετικά με εκδηλώσεις που διοργανώνονται, βαθμολογίες πελατών, ακόμη και χάρτης με οδηγίες για την εύρεση του μαγαζιού. Πλέον οι πελάτες χάρη στα Social Media μπορούν να τις μοιραστούν τις εμπειρίες τους με ένα ευρύτερο κοινό, που δεν περιορίζεται στο χώρο. Γι’αυτό, λοιπόν, παροτρύνετε το κοινό σας να μοιραστεί φωτογραφίες και εντυπώσεις από το χώρο σας, διοργανώστε διαγωνισμούς με οφέλη για όποιον κοινοποιεί δημοσιεύσεις σας και χρησιμοποιήστε τα νέα αυτά μέσα για να επικοινωνήσετε προσφορές και ειδικές εκπτώσεις, ακόμη και τα νέα σας πιάτα.

Τα Social media διευκολύνουν την επικοινωνία με το κόσμο

Τα Social Media καθιστούν δυνατή μία συνεχή ανάδραση με το κοινό. Κάθε στιγμή οι υπεύθυνοι ενός μαγαζιού, μπορούν να δουν στα Social Media τι δημοσιεύσεις γίνονται σχετικά με το χώρο και τις παροχές του και να λάβουν γόνιμη κριτική για βελτιώσεις. Μπορούν να μάθουν ποιες είναι οι γενικές εντυπώσεις του κοινού και τι ενδεχομένως θα προτιμούσαν διαφορετικά (π.χ. στο μενού, στη μουσική, στην εξυπηρέτηση). Έτσι, όπου είναι δυνατόν, μπορούν να γίνουν μικροαλλαγές, ενώ μπορούν να ενισχυθούν τα δυνατά σημεία του μαγαζιού. Συνεπώς, εάν θέλετε να βελτιώσετε τη σχέση σας με το κοινό και να δημιουργήσετε ένα χώρο που να καλύπτει τις ανάγκες του, ζητείστε τη γνώμη του, τη κριτική του ακόμη και προτάσεις για το μενού σας και δεν θα χάσετε.