ΚΑΦΕΤΕΡΙΑ: Αλλάζοντας τη στρατηγική της επιχείρησής σας μετά τον Covid-19
Τον τελευταίο 1,5 χρόνο, καφετέριες, επιχειρήσεις παροχής τροφίμων και εστιατόρια αναγκάστηκαν για κάποια διαστήματα να κλείσουν τις πόρτες τους και να σταματήσουν να εξυπηρετούν πελάτες. Αλλά καθώς ανοίγουν ξανά, είναι σαφές ότι ο τομέας της εστίασης μετά την πανδημία είναι ένα διαφορετικό τοπίο.
Πώς μπορούν οι επιχειρήσεις να προσαρμοστούν στη νέα κατάσταση και να αλλάξουν τη στρατηγική τους για τον καφέ, για να κερδίσουν πάλι τους πελάτες;
1) ΠΟΙΚΙΛΙΑ & ΠΟΙΟΤΗΤΑ
ΚΑΦΕΣ: Αλλάξτε τον και επικεντρωθείτε στη συνέπεια
Αυτό θα μπορούσε να σημαίνει αντικατάσταση ή «φρεσκάρισμα» παλαιών προϊόντων που προσφέρετε εδώ και χρόνια ή νέες προσθήκες στο μενού. Μιλήστε με τον προμηθευτή σας για να μάθετε αν έχει νέους καφέδες. Η προσφορά μιας ευρύτερης γκάμας καφέ μπορεί να σας βοηθήσει, να ξανακερδίσετε τους πελάτες σας. Η συνέπεια είναι επίσης σημαντική. Οι πελάτες θέλουν να γνωρίζουν ότι ο καφές που πίνουν θα συνεχίσει να είναι εξίσου καλός κάθε φορά, που τον δοκιμάζουν. Μετά την πανδημία, η αντίληψη των πελατών για την ποιότητα έχει αλλάξει, ιδίως γιατί οι πελάτες πλέον ακόμη και στο σπίτι τους αναζητούν τον καλό καφέ. Η διασφάλιση της ποιότητας είναι ζωτικής σημασίας, για να εξασφαλίσετε ότι οι πελάτες σας θα συνεχίσουν να επιστρέφουν. Η συνεργασία με έναν προμηθευτή, που είναι γνωστός για την παροχή σταθερής ποιότητας, θα σας βοηθήσει να διαφοροποιήσετε την επωνυμία σας και να κερδίσετε μερίδιο αγοράς.
2) ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ & ΑΛΛΑΓΗ
ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ: Συντηρήστε ή αλλάξτε τις συσκευές σας
Όσο καλός και αν είναι ο καφές σας, δεν θα έχει σημασία αν δεν έχετε τον κατάλληλο εξοπλισμό. Οι κατεστραμμένες, βρώμικες ή κακοσυντηρημένες μηχανές εσπ-ρέσο μπορούν να αλλάξουν το αποτέλεσμα στο φλιτζάνι καφέ, που σερβίρετε και να σας εμποδίσουν να προσφέρετε τις καλύτερες δυνατές γεύσεις στους πελάτες σας. Οι μηχανές εσπ-ρέσο θα πρέπει να καθαρίζονται τακτικά σε βάθος για να αποφευχθούν οι εναποθέσεις ασβεστίου, η υπερθέρμανση ή άλλες δυσλειτουργίες. Εάν οι εγκαταστάσεις σας είναι κλειστές για μεγάλο χρονικό διάστημα, βεβαιωθείτε ότι έχετε αφιερώσει επαρκή χρόνο, για να καθαρίσετε τον εξοπλισμό σας πριν ανοίξετε ξανά. Ωστόσο, είναι επίσης σημαντικό να αναγνωρίσουμε ότι η συντήρηση δεν είναι μία λύση που λειτουργεί για πάντα. Όταν ο εξοπλισμός φτάσει δυστυχώς στο τέλος της διάρκειας ζωής του, θα πρέπει να αντικατασταθεί.
3) ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ & ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ: Εκπαιδεύστε τους νέους και ενημερώστε τους παλιούς
Η τακτική εκπαίδευση του προσωπικού [ακόμη και αν δεν έχει προσληφθεί πρόσφατα] είναι απαραίτητη για να διασφαλίσετε ότι θα προσφέρει πάντα το ίδιο ποιοτικό αποτέλεσμα. Είτε μία καραντίνα κράτησε το προσωπικό μακριά από το χώρο της εργασίας (και άρα χρειάζεται να θυμηθεί κάποια πράγματα), είτε λόγω της πανδημίας πρέπει να εντάξει στην εργασία του νέους κάνονες υγιεινής και ασφάλειας, είναι σημαντικό να αφιερώνετε επαρκή χρόνο στην εκπαίδευση του προσωπικού. Είναι σημαντικό σε αυτό το πλαίσιο να ακούτε και το προσωπικό σας. Η επαναλειτουργία εν μέσω πανδημίας είναι πιθανό να είναι μια αγχωτική εμπειρία για όλους. Καθιστώντας τα νέα σας συστήματα ξεκάθαρα και επιτρέποντας στο προσωπικό να εκφράσει τους προβληματισμούς και τις δυσκολίες του, μπορείτε να βεβαιωθείτε ότι το προσωπικό σας είναι όσο το δυνατόν πιο προετοιμασμένο για τις νέες συνθήκες.
Η προετοιμασία είναι το κλειδί!
Άρθρο από το τεύχος “Χειμώνας 2021-2022” του
CABARE – Cafe Bar Restaurant Magazine,
Περιοδικό για τον επαγγελματία της Καφεστίασης.
Πατήστε εδώ για να το διαβάσετε δωρεάν:
cabare.gr/food-drink-trends/cabare-magazine-winter2021