Μετά το τέλος της εορταστικής περιόδου παρατηρείται συνήθως μια μείωση στην κατανάλωση και μια γενικότερη πτώση στην αγορά. Αυτό το διάστημα που ακολουθεί μετά τις γιορτές, είναι ένα σημαντικό σημείο στην πορεία της επιχείρησης και χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή και νέες δραστηριότητες για να διατηρηθεί η πελατειακή κίνηση σε ένα καλό επίπεδο.

ταμείο

Η κάθε επιχείρηση είναι ένας ζωντανός οργανισμός που χρειάζεται συνεχώς ανανέωση και φροντίδα. Ανάλογα με τη φύση λοιπόν της επιχείρησης, μπορούν να εφαρμοστούν μερικές έξυπνες λύσεις για να υπάρξει το ταμείο γεμάτο και μετά τις γιορτές!

Επικαιρότητα.
Σημειώστε στο επαγγελματικό σας ημερολόγιο τις περιστάσεις που έχουν κάποιο ειδικό ενδιαφέρον. Για παράδειγμα, οργανώστε κάτι ιδιαίτερο για την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, για τις Απόκριες και μετέπειτα για τη Γιορτή της Γυναίκας! Συνδυάστε γεύσεις και προτάσεις που συμβαδίζουν με την επικαιρότητα, έτσι ώστε να δημιουργήσετε μία ελκυστική «πρόταση» στους πελάτες σας.

Πρωτοτυπία.
Ξεφύγετε από τα καθιερωμένα αναζητώντας ιδέες και προτάσεις που θα ενθουσιάσουν τους πελάτες σας! Δημιουργήστε «θεματικά» μενού και πρωτότυπα πακέτα προσφορών ή επιλογών, προσελκύοντας με αυτόν τον τρόπο πελάτες που επιθυμούν να βιώνουν συνεχώς νέες εμπειρίες!

Τιμές.
Η κοστολόγηση των προϊόντων και των υπηρεσιών σας θα πρέπει κάθε φορά να είναι σε σωστά επίπεδα και να επανεξετάζεται συχνά. Καθώς οι καιροί και οι συνήθειες των καταναλωτών αλλάζουν, δε μπορεί να μένουν σταθερές οι τιμές του καταλόγου σας. Σίγουρα όμως, οποιαδήποτε αλλαγή στην τιμή δε θα πρέπει να συνοδεύεται από πιθανές μειώσεις και εκπτώσεις στην ποιότητα.

Εκδηλώσεις.
Οργανώστε διάφορα events και δραστηριότητες και κάντε τα αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινής λειτουργίας της επιχείρησής σας. Εφόσον θα αφιερώσετε χρόνο και κόπο στη διοργάνωση, φροντίστε τα events σας να μην διαρκούν μόνο μια μέρα ή μία βραδιά, αλλά αρκετές ημέρες ή ακόμα και μια ολόκληρη εβδομάδα.