Η διανομή φαγητού στο σπίτι είναι μία αγαπημένη συνήθεια στην Ελλάδα και όχι τυχαία. Το φαγητό είναι κατά βάση ποιοτικό, η εξυπηρέτηση είναι γρήγορη και η δυνατότητα να παραγγείλουμε από το σπίτι, μας δίνει άμεσα τη λύση όταν μετά από μία κουραστική μέρα στη δουλειά γυρνάμε κατάκοποι στο σπίτι και το μαγείρεμα φαντάζει ‘βουνό.’

μαγειρευτό

Εκτός από τις τυπικές επιλογές για φαγητό όπως το σουβλάκι, η πίτσα, τα μπέργκερ κ.ά., στις διαθέσιμες επιλογές για διανομή κατ’οίκον έχουν μπει και αρκετοί άλλοι τύποι επιχειρήσεων όπως οι φούρνοι, τα καφέ και φυσικά, οι ταβέρνες και τα μαγειρεία. Το γεγονός αυτό οφείλεται σε μεγάλο βαθμό και στις νέες και ολοένα αυξανόμενες υπηρεσίες αφιερωμένες στο delivery που λειτουργούν μέσω εφαρμογών και του Ιντερνετ, Μάλιστα, εξαιτίας της όλο και μεγαλύτερης στροφής των καταναλωτών προς το υγιεινό φαγητό, ιδιαιτέρως τα μαγειρεία έχουν αρχίσει να κερδίζουν έδαφος τα τελευταία χρόνια.

Αν η επιχείρησή σας λοιπόν εστιάζεται στην παραδοσιακή ελληνική κουζίνα, έχετε έναν λόγο παραπάνω να μπείτε δυναμικά στην αγορά του delivery.

Δείτε παρακάτω πώς μπορείτε να εκμεταλλευτείτε την νέα τάση για μαγειρευτό φαγητό και να αποκτήσετε πρόσθετο τζίρο για την επιχείρησή σας.

Delivery μέσω κινητού

Αν δεν το έχετε ήδη κάνει, διερευνήστε το ενδεχόμενο να εγγραφείτε σε μία υπηρεσία delivery μέσω κινητού. Μέρος της επιτυχίας των υπηρεσιών αυτών, είναι η ευκολία στη χρήση τους και η δυνατότητα που δίνουν στους χρήστες να αξιολογούν τις διάφορες επιχειρήσεις εστίασης, κατευθύνοντας έτσι και άλλους χρήστες στο να κάνουν τις πιο σωστές επιλογές. Μάθετε για τον τρόπο που λειτουργούν και τα οφέλη που μπορείτε να αποκομίσετε από αυτές σε προστιθέμενο τζίρο.

Ο κατάλογος

Διαμορφώστε τον κατάλογο των διαθέσιμων επιλογών για delivery ώστε να αποκλείσετε οποιοδήποτε πιάτο έχει μεγάλο χρόνο προετοιμασίας ή είναι δύσκολο να σερβιριστεί σε συσκευασίες μίας χρήσης. Χρησιμοποιήστε ελκυστικές περιγραφές για τα πιάτα σας και δώστε έμφαση στα πιο ελαφριά και υγιεινά από αυτά, ώστε να προσελκύσετε τους πιο ευαισθητοποιημένους πελάτες γύρω από την υγιεινή διατροφή. Αυτοί είναι απίθανο να προτιμήσουν κάποια από τις κλασικές επιλογές delivery, όταν έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν μία χορταστική σαλάτα με φρέσκα λαχανικά, ή ένα νόστιμο μαγειρευτό φαγητό από τον κατάλογό σας.

Εστιάστε στις πιο κατάλληλες για εσάς κατηγορίες πελατών

Οι εργαζόμενοι που δουλεύουν στη γειτονιά σας επειδή μπορεί να παραγγέλνουν συχνά το μεσημεριανό τους φαγητό απ’ έξω, είναι μία πιθανή πηγή ‘θαμώνων’ για εσάς. Για αυτούς, θα πρέπει να έχετε κάποια πιάτα ιδιαίτερα ελαφριά, ώστε μετά το γεύμα να μπορούν να συνεχίσουν τη δουλειά τους με την ίδια ενέργεια. Επίσης, είναι καλό να έχετε στον κατάλογό σας πιάτα ημέρας με εναλλασσόμενες προτάσεις για να καλύψετε την ανάγκη τους για ποικιλία.

Μία άλλη κατηγορία πελατών που είναι πιθανό να σας προτιμήσουν είναι οι οικογένειες με παιδιά. Ειδικά αν και οι δύο γονείς δουλεύουν, το μαγείρεμα δεν είναι πάντα εφικτό. Λίγοι είναι όμως οι γονείς που δεν θα ήθελαν να προσφέρουν στα παιδιά τους ένα θρεπτικό και υγιεινό φαγητό σε καθημερινή βάση, και φυσικά, τί καλύτερο από την ελληνική παραδοσιακή κουζίνα; Κάντε μία έρευνα για τα φαγητά που τείνουν να προτιμούν τα παιδιά και εντάξτε τα στον κατάλογό σας. Τα γιουβαρλάκια, ο αρακάς, τα μπιφτέκια, το κοτόπουλο με πατάτες, αλλά και διάφορες μακαρονάδες είναι κάποια από τα φαγητά που αρέσουν ιδιαίτερα στα παιδιά.

Υπολογίστε το κόστος διανομής

Το κόστος διανομής δεν είναι αμελητέο για καμία επιχείρηση και πρέπει να το λάβετε σοβαρά υπόψη σας, ειδικά αν η υπηρεσία delivery αρχίζει να γίνεται ένα σημαντικό μέρος του τζίρου σας. Μην φοβηθείτε να βάλετε ένα λίγο μεγαλύτερο ποσό ελάχιστης παραγγελίας σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Έχετε σημεία υπεροχής που το δικαιολογούν, ειδικά αν τα φαγητά σας είναι προσεγμένα και ιδιαίτερα νόστιμα.

Εκμοντερνίστε το ελληνικό φαγητό

Μπορεί η επιχείρησή σας να έχει μακριά ιστορία και να έχει αντέξει στο χρόνο από γενιά σε γενιά, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι πρέπει να κάνετε τα πράγματα ακριβώς όπως γίνονταν και μέχρι τώρα. Σκεφτείτε τρόπους για να φέρετε την επιχείρησή σας στο σήμερα, όπως για παράδειγμα με πρωτότυπη συσκευασία, κάποιες ασυνήθιστες προσθήκες υλικών στις συνταγές σας, ακόμα και με νέες προτάσεις φαγητών δικής σας έμπνευσης που να βασίζονται στην δημιουργική ελληνική κουζίνα.

Πηγή: www.metrocashandcarry.gr