Το CABARE συμβουλεύει…

Αυξήστε τα κέρδη του εστιατορίου σαςΑυξήστε τα κέρδη του εστιατορίου σας

Εάν θέλετε οι πολυάσχολοι πελάτες σας να προτιμήσουν να πάρουν κατ’ ευθείαν από το κατάστημά σας της παραγγελία τους, πρέπει η διαδικασία να είναι όσο πιο γρήγορη και βολική γίνεται. Για να το πετύχετε αυτό, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

1. Εκπτώσεις

Πρώτα απ’όλα, πρέπει να δώσετε κίνητρο στον πελάτη να επιλέξει να παραλάβει μόνος του την παραγγελία του από το delivery. Επομένως, πρέπει να κάνετε ειδικές προσφορές για όσους παραλαμβάνουν το γεύμα τους κατ’ευθείαν από το κατάστημα, οι οποίες πρέπει να αναγράφονται και στην ιστοσελίδα σας. Αυτές οι προφορές μπορούν να είναι είτε μία γενική έκπτωση, που ισχύει για όλα τα προϊόντα, είτε καλύτερη τιμή σε συγκεκριμένα πιάτα, ανάλογα με την ημέρα, ή ακόμη και δωρεάν προσφορά των αναψυκτικών.

2. Εύκολο Parking

Απαραίτητη προύπόθεση για να σας επιλέξει ο πελάτης είναι το εύκολο παρκάρισμα. Όσο καλό και να είναι το φαγητό, το δύσκολο παρκάρισμα αποτελεί σημαντικό αποδοκιμαστικό παράγοντα. Εναλλακτικά μπορείτε να προσφέρετε drive-in λύσεις, όπου ο πελάτης δεν θα χρειαστεί καν να βγει από το αμάξι του.

3. Online Παραγγελία

Οι πελάτες έχουν συνηθίσει να κάνουν διαδικτυακά όλο και περισσότερες δουλειές. Δινοντάς τους τη δυνατότητα να παραγγέλνουν διαδικτυακά το γεύμα τους, εξοικονομείτε χρόνο και για εκείνους και για σε εσάς. Πρέπει, όμως να διασφαλίσετε ότι υπάρχει στην ιστοσελίδα σας αναρτημένο και εύκολα αναγνώσιμο το μενού. Επίσης, η παραγγγελία και ο τρόπος πληρωμής θα πρέπει να γίνονται γρήγορα και εύκολα μέσω της ιστοσελίδας, η οποία πρέπει να είναι κατάλληλα διαμορφωμένη και για κινητό τηλέφωνο, tablet κλπ.

4. Social media

Ενημερώστε τις σελίδες σας στα Social media, με φωτογραφίες των πιάτων, με τα special πιάτα της ημέρας, καθώς και με τις ειδικές προσφορές για όσους τα παραλάβουν κατ’ευθείαν από το κατάστημα.

5. Στοιχεία επικοινωνίας σε εμφανές σημείο

Εάν οι πελάτες σας δυσκολευτούν να βρούν τα στοιχεία επικοινωνίας σας, μπορεί να αποθαρρυνθούν και να μην προχωρήσουν στην παραγγελία. Συνεπώς, βεβαιωθείτε ότι τα στοιχεία επικοινωνίας σας βρίσκονται σε εμφανές σημείο στην ιστοσελίδα και στις σελίδες σας στα Social media.

6. Διπλοτσεκάρετε τις παραγγελίες

Μην περιμένετε να φτάσει ο πελάτης σπίτι του, για να αντιληφθεί τότε ότι έγινε κάποιο λάθος στην παραγγελία του, γιατί να είστε σίγουροι ότι δεν θα κάνει τον κόπο να ξαναέρθει.

7. Ποιότητα

Τέλος, πρέπει να διασφαλίσετε ότι το γεύμα θα παραδοθεί στη σωστή θερμοκρασία, καθώς σε κανέναν δεν αρέσει το κρύο φαγητό.